Dansk Orkideforum · forum.orkideer.dk
|
 |
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Får du mail når der svares på en tråd eller du har fået en PB? |
| Jeg har sat flueben men modtager IKKE mail |
|
41% |
[ 7 ] |
| Jeg har sat flueben og modtager mail |
|
35% |
[ 6 ] |
| Jeg har ikke sat flueben og modtager derfor ikke mail |
|
23% |
[ 4 ] |
|
| Totale stemmer : 17 |
|
| Forfatter |
Besked |
Erna
Indmeldt: 12. aug 2009 Indlæg: 33 Sted: Skibby
|
Skrevet: 17/7/2010 kl. 08:35 Emne: |
|
|
Mine manglende emails, er ikke blevet sorteret fra som spammails, hvis det var tilfældet ville jeg kunne se dem i mappen uønsket email, da jeg ikke har sat mit mailprogram op til at slette automatisk.
Nu har jeg ydermere tilføjet @orkideer.dk i listen over afsendere som jeg har tillid til, i mit emailprogram. Det gør man ved at åbne ” Handlinger” derefter gå ind i ”indstillinger for uønsket email”. Her kan man så tilføje enten en enkelt emailadresse, eller som jeg har gjort et domænenavn, i listen over afsendere, der er tillid til.
Nu må jeg se om det hjælper, det ville jo være nemt. Men da domænenavnet aldrig har været blokeret i min emailopsætning, så jeg tvivler jeg.
Når man f.eks. skal lave sin egen hjemmeside fra bunden bruger man koder, det er det som kaldes html og bbkoder, så det kan ikke have nogen betydning for om man modtager emails, om de er slået fra eller til.
Med venlig hilsen Erna |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
SirLonewolf

Indmeldt: 19. mar 2009 Indlæg: 672 Sted: Odense
|
Skrevet: 17/7/2010 kl. 16:48 Emne: |
|
|
Jeg har også tjekket alt, lige fra mailserver til min egen computer og mailprogram, og der er ingen af dem der fanger mailen som spam eller lignende. Så det er ikke fordi den bliver sorteret fra jeg ikke får den, men fordi den aldrig når frem til min mailserver. _________________ Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.
Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum Du har ikke mulighed for at vedhæfte billeder i dette forum Du har tilladelse til at se billederne i dette forum
|
|