Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Er her efterhånden ikke ret

Der skal jo også være plads til andre ting, så slå dig ud her, hvis dit emne ikke passer ind andre steder.
Besvar
Brugeravatar
sirdann
Geografisk sted: Storkøbenhavn.

Er her efterhånden ikke ret

Indlæg af sirdann » 21/3/2012 kl. 10:33

stille :?: . De registrerede bruger stiger, men syntes der bliver mindre & mindre liv, her på Dansk Orkideforum. Det er da trist :(.
Har kigget lidt på neovita.com(orkideprat), der er noget mere "liv". Altid pænt mange online. Det skulle vi ha noget mere af her, altså mere "liv".
Og måske udvide vores forum :?: . Måske med auktioner m.m. :?:.
Syntes der skal ske noget, så der kommer lidt mere fut i Dansk orkideforum.

Men det er måske bare mig, der syntes her er blevet lidt for stille :?: .
Og hvis ikke, hvad kunne man gøre for at få noget mere "liv" her på forum :?: .

mvh. sirdann
mvh. sirdann - 42 år m./Phalaenopsis.
Interesser: Tarzan (kat),
Orkideer (*Orkidé freek*) 21 stk.,
Favorit orkide.: Phalaenopsis,
Film, Lystfiskeri & Naturen.
Største ønske: At bo i Jylland.

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 21/3/2012 kl. 12:25

Det svinger meget fra tid til anden, hvor meget aktivitet, der er på forumet.

Mange får nogle problemer med en nyindkøbt orkide, så spørger de ind til en redning af den, og, så ser vi tit ikke mere til dem. Andre er her inde med måneders mellemrum, og går så stort set alt igennem siden sidst, og kommenterer på de gamle indlæg.

Der er tit folk inde og kikke, som ikke er medlemmer, de kan jo af gode grunde ikke skrive indlæg, mange kommer nok herind via en billedgoogling fra udlandet, og andre igen er online en stor del af dagen, så de kan se, når der sker noget nyt herinde.

Det er nok bare et spørgsmål om tid, så går der hul på bylden igen. Når mine muligheder igen er til at sætte masser af billeder ind, så skal jeg nok gøre mit til, at der bliver lidt tosserier at kikke på!

Alle kan jo lave auktioner på deres planter, de måtte have i overskud, det har der været før, indtil videre har den måde, det har været kørt på, måske ikke lige været den mest hensigtsmæssige, men, det er da tilladt. Skal der være auktioner, så mener jeg, at det bør være med beløb, alle kan se, og ikke, at man byder ind med pb'er, får man ikke det beløb, man ønsker for sin plante, kan man jo bare skrive til alle byderne, at den desværre gik til anden side, enten vil man sælge på en auktion, eller også dropper man den ide. Udbudsprisen kan jo indikere, hvad man mindst vil have, vil folk byde mere, er det jo helt OK! Prisen behøver jo ikke starte på 5 kroner for en stor flot plante!

Men, alle nye tiltag er da velkomne på forumet, jeg tror så bare, det er et spørgsmål om tid, så kommer der igen mere "liv" i medlemmerne!
Mvh Egon

Brugeravatar
sirdann
Geografisk sted: Storkøbenhavn.

Indlæg af sirdann » 21/3/2012 kl. 14:09

Hej Egon.

Jeg håber at du har ret. Og med hensyn til auktioner, så tænkte jeg noget i stil med orkideprat. Hvor man kan sætte en mindstepris & alle kan
se hvad der er budt.
Mange får nogle problemer med en nyindkøbt orkide, så spørger de ind til en redning af den, og, så ser vi tit ikke mere til dem. Andre er her inde med måneders mellemrum, og går så stort set alt igennem siden sidst, og kommenterer på de gamle indlæg.
Enig, det tror jeg også. Glæder mig til lidt mere liv her på Dansk Orkideforum.

mvh. sirdann
mvh. sirdann - 42 år m./Phalaenopsis.
Interesser: Tarzan (kat),
Orkideer (*Orkidé freek*) 21 stk.,
Favorit orkide.: Phalaenopsis,
Film, Lystfiskeri & Naturen.
Største ønske: At bo i Jylland.

Besvar