Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

kampesten gives væk

Der skal jo også være plads til andre ting, så slå dig ud her, hvis dit emne ikke passer ind andre steder.
Besvar
Loni
Geografisk sted: Frederikssund

kampesten gives væk

Indlæg af Loni » 16/4/2012 kl. 16:14

Hej alle sammen

Jeg har lige købt hus med tilhørende stor have. I haven er der 7 ton kampesten i forskellige afskygninger og størrelser.

Jeg vil meget gerne af med en stor del af dem. Så hvis du kan bruge nogle kampsten, eller har en idé om hvor jeg kan komme af med dem, så kontakt mig endelig. Du får alle dem du vil for nul kroner, bare at du er sød at komme og hente dem:)

Hentes i frederikssund

Der kan laves nogle yndige bede med dem.

Forårs hilsner fra Loni
Jeg nyder at nusse om mine orkider:)

Brugeravatar
Ellen
Geografisk sted: Skive

Indlæg af Ellen » 16/4/2012 kl. 17:06

Prøv at lave et indlæg på gul og gratis, evt. henvende dig til have foreningen.

Loni
Geografisk sted: Frederikssund

Indlæg af Loni » 16/4/2012 kl. 18:28

Hej Ellen.

Tak for idéen, håber dog stadig at der var nogle her, som kunne bruge nogle sten:)
Jeg nyder at nusse om mine orkider:)

Besvar