Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Hvipsebo

Der skal jo også være plads til andre ting, så slå dig ud her, hvis dit emne ikke passer ind andre steder.
Besvar
Irmaline
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Hvipsebo

Indlæg af Irmaline » 9/8/2012 kl. 16:44

Den anden dag jeg gik i haven kunne jeg ikke forstå når jeg stod i nærheden af havedammen var der noget der prøvede at jage mig væk ved at flyve mig om ørene :roll:
Jeg stod så og kikke omkring mig og opdagede at der var hvepse inde en lille busk ved siden af og prøv lige at se et bygningsværk :roll:
25 cm fra bund til top
Vedhæftede filer
Hvipsebo.jpg
Hvipsebo.jpg (124.21 KiB) Vist 2528 gange

Brugeravatar
helleasc
Geografisk sted: Veddinge Bakker, Vestsjælland

Indlæg af helleasc » 9/8/2012 kl. 20:18

Ja uha da. Flotte er de da, men føj for en ulykke, når de bosætter sig et sted, hvor det absolut ikke var meningen, de skulle være.

Vi har lige måttet slås med 2, som havde etableret sig i udhænget på vores hus. Og på ret uheldige steder endda: 1 over et vindue, og 1 over en dør. Det har taget os lang tid at få bugt med dem.

:roll: :roll:
Der ku' nok godt klemmes én mere ind :)

Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/orkidesjov/

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 10/8/2012 kl. 13:30

Ja, imponerende "bygningsværker" er de gode til at lave, men de er godt nok ikke rare at have i nærheden af mennesker, så aggressive som de er
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Irmaline
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af Irmaline » 10/8/2012 kl. 20:11

Nej jeg må også indrømme at de er sendt til de evige jagtmarker :roll:

Besvar