Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Nyt tag og maling af samme
-
Nyt tag og maling af samme
Jeg vil gerne høre fra en af jer, der bor i Århus eller omegn. Jeg skal have malet vores tag i maj, når det står færdigt, men ønsker ikke at bruge firmaet, som laver det i øjeblikket. Jeg har haft kig på dem her http://www.sp-malerfirma.dk/tagrenoveri ... rg-aalborg samt http://www.softentagrenovering.dk/ - men er ikke sikker på, hvem af dem jeg skal vælge - om nogen overhovedet. Med lidt medvind er jeg ret overbevist om, at jeg ikke er den eneste der bor tæt på Århus, så mon ikke, der er nogen herinde, som har fået lavet eller malet deres tag før? Og hvis I har gjort brug af et af de firmaer her, så vil jeg MEGET gerne høre ift. pris og resultat. Der er ingen stress. Vi har en måned til at vælge firma