Hej igen..
Jeg synes ikke selv jeg vil begive mig ud på det område med spiring af sine egne frø, da jeg ikke rigtig har pladsen og jeg tror resultatet vil blive ringe..
Jeg lod mig fortælle det "kun"kostede ca 5 kr pr. plante, når man fik dem spiret på et laboratorie, men det er jeg ikke helt sikker på, de skal jo have de små planter i ret lang tid..
Er der nogen der kan fortælle mig om der er nogen der kan spire ens frø, og hvad det evt. ville koste???
mvh
kenneth
Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Hvem kan spire mine frø og hvad koster det?
-
-
- Geografisk sted: Ølby
Prøv her: www.orkidecenter.dk
-