Det ser jo spændende ud, Lars. Det må give en masse inspiration til, hvordan orkideerne bør dyrkes her hjemme.
Angående billederne, så må de jo kun være 520 pixels brede, og 800 pixels høje, ellers kommer der et link i stedet for et billede. Ligeledes skal billederne være mindre end 128 kb. Det kan vist forklare de billeder, der mangler!
Vil du bruge Photobucket til at uploade billeder til, så skal du jo lige have dig tilmeldt som bruger, det er gratis at være der, og mens jeg har brugt det, har der ikke været nævneværdige problemer der.
Så uploader du dine billeder dertil, og kopierer IMG- coden til dit indlæg her på forumet, og når du så trykker på "vis Prøve", eller "Udfør", så dukker billederne op. De fylder ikke op på forumet, men kun på Photobucket. Du kan vedhæfte snesevis af store billeder i samme indlæg, hvor forumet "kun" tillader 3 billeder i hvert indlæg. Du skal så bare huske, at har du sat et billede ind i et forum, så må du ikke fjerne billedet eller ændre i navnet på det sidenhen, så forsvinder det fra dine indlæg.
Jeg glæder mig til at se flere billeder, hvis det er muligt, de er flotte, dem du har sat ind.