Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Hvad bliver det her til ?

Her kan vi diskutere orkideernes opbygning, bestøvningsteknik, frøformering, korrekt navngivning og andre nørdede emner.
Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Indlæg af Karen » 15/11/2007 kl. 07:20

Luftfugtigheden på badeværelset ser ud til at hjælpe, håber ikke at vinterens manglende lyse time bliver for meget af et problem.

Men godt at se at der ihvertfald er en aktiv rod, men to nye vækst punkter kan hurtigt blive for meget, jeg har tit set stressede planter lave mange sideskud, som planten så alligevel ikke rigtig kan klare, men det ser forhåbningsfyldt ud, selvom der som Egon siger er en lille risiko for at det er blomsterstængler, men det ligner nu sideskud.... så lad os alle håbe :)
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Brugeravatar
Kim
Geografisk sted: Viby J (Århus)
Kontakt:

Indlæg af Kim » 15/11/2007 kl. 09:48

:) Ja det bliver ganske spændende. Hvis det bliver til et blomsterskud, klipper jeg det af, så planten kan bruge kræfterne på at komme sig :)
Mvh.
Kim

år

Indlæg af år » 16/12/2007 kl. 10:51

hej kim. Vanda og Ascda. elsker også gødning.mvh år

Brugeravatar
Kim
Geografisk sted: Viby J (Århus)
Kontakt:

Indlæg af Kim » 16/12/2007 kl. 16:07

Hej År.
Ja, det er sandt, jeg skal også til at have givet dem lidt mere end de plejer. Dog er jeg ikke helt sikker på hvor meget de kan klare, uden at få brændt/svedet rødderne
Mvh.
Kim

Besvar