Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Gætteleg

Spørg her, hvis du har spørgsmål til en arts dyrkning, farveform mv.
Irmaline
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af Irmaline » 7/8/2008 kl. 17:43

Hejsa allesammen.
Ja så har jeg været en tur på skagens gren dejligt forøvrigt.
Og jeg kan se at der har været en livlig trafik og det har givet megen søgen og Egon :) jeg er også ligeglad med om det er en art og jeg tror heller ikke at jeg vil stole på dem som sælger længre da det er anden gang at jeg har fået en for at være en art Liodoro var navnet og den dufter helt vidunderligt, men tak for alle de gode tip :)

ole lukøje
Geografisk sted: djursland

Indlæg af ole lukøje » 8/11/2010 kl. 21:32

hej

gammel tråd, men bare fordi jeg kan vil jeg skrive lidt alligevel.

jeg har en der ligner på en prik! min havde et hybridnavn der var: bronze-buddha.

den har en svag duft, men det lilla'e farvespil ind mod midten af blomsten er 100% det samme! også formen af blomsten og læben, alle farver matcher præcis!

udover det har jeg en hvid variant med samme lilla farvespil i den samme galsvase. jeg håber at de går i blomst samtidig så jeg kan vise lidt billeder når det er.

det er helt tydeligt for mig at de deler gener med noget bellina/violacea, måske en fjerdedel af gen-pool'en

Besvar