Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Schoenorchis fragrans og Chiloschista lunifera

Spørg her, hvis du har spørgsmål til en arts dyrkning, farveform mv.
Besvar
Anders 100
Geografisk sted: KBH

Schoenorchis fragrans og Chiloschista lunifera

Indlæg af Anders 100 » 7/7/2009 kl. 18:04

Hvordan dyrker man Schoenorchis fragrans og Chiloschista lunifera? :?
whats up

Jette Rybak
Geografisk sted: Ølby

Indlæg af Jette Rybak » 8/7/2009 kl. 00:42

Jeg dyrker begge på klods og varmt.
Spøgelset lidt mere skygget end Sch., sidstnævnte vander jeg fast hver anden dag året rundt, spøgelset bliver vandet, så rødderne hele tiden er grønne. Ca. en gang om måneden i sæsonen får de en let gødningsopløsning.
Vandingen foregår ved, at jeg dypper hele træstykket (blomsterne holder jeg dog så vidt muligt oven vande) i en balje, til der ikke kommer flere luftbobler.

Anders 100
Geografisk sted: KBH

Indlæg af Anders 100 » 8/7/2009 kl. 14:46

ok mange tak for svaret :P kan man tage hele Schoenorchis fragrans ned i vandet uden den går til? :?
whats up

Besvar