Jeg har fået fat i et pænt eksemplar af ovenstående, monteret på en stump af et bræt.
Jeg har flyttet den over på et stykke bark, med noget hvidmos som underlag.
Jeg vander den ved dypning når jeg kan mærke, at hvidmossen er gennemtør. Den får altså ikke vand hver dag, men typisk hver anden eller hver tredje.
Den hænger i et vestvindue, og jeg vender den, så barkstykket vender ud mod solen. Selve planten får altså ikke direkte sol, men den får til gengæld tilskudslys 12 timer i døgnet året rundt fra et lysstofrør 25 cm over planten. Lysmåleren viser 1000 lux ved planten.
Temperaturen i rummet ligger omkring 21C om dagen med natsænkning til 15C (når årstiden tillader).
Er der nogen, der har erfaring med, om den vil blomstre under sådanne forhold?
Mvh Finn.
Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik