Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Min Første Miltoniopsis

Skriv her, hvis du har en hybrid du gerne vil vide mere om. Skriv også her hvis du har en hybrid du vil gerne vil have identificeret.
Besvar
Okstoft
Geografisk sted: KBH

Min Første Miltoniopsis

Indlæg af Okstoft » 18/1/2011 kl. 15:07

Ja som overskiften lyder, har jeg fået mig en miltoniopsis.

Men eftersom det er min første, og jeg har begivet mig lidt ud på ukendt grund, søger jeg lidt råd om hvordan i andre passer jeres af denne art :D
Mvh Christina

Brugeravatar
helleasc
Geografisk sted: Veddinge Bakker, Vestsjælland

Indlæg af helleasc » 9/4/2011 kl. 12:17

Hej Christina. Jeg ved ikke, om du har fået svar i mellemtiden. Men generel pasning: Ikke direkte sol midt på dagen - tåler kun lidt morgen eller sen aften, vandes godt om sommeren, mindre om vinteren, tåler ikke udtørring, men må under ingen omstændigheder soppe.

Den skal have god forskel på dag og nat - gerne op til 10 grader. Og den er til det kølige, dvs elsker en skyggefuld plads ude om sommeren, om vinteren skal den have det køligste vindue, du kan finde.

Hvis disse regler følges, skulle du nok få succes med den.
Der ku' nok godt klemmes én mere ind :)

Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/orkidesjov/

Besvar