Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Hvordan passer jeg den bedst?

Skriv her, hvis du har en hybrid du gerne vil vide mere om. Skriv også her hvis du har en hybrid du vil gerne vil have identificeret.
Besvar
Nagchampa

Hvordan passer jeg den bedst?

Indlæg af Nagchampa » 6/5/2014 kl. 18:36

Hejsa, hvordan passer jeg bedst min nye Miltonia hybrid? Har prøvet at læse om den, men blev lidt forvirret, så nogen der ved hvilke temperaturer ved de forskellige årstider og hvor meget vanding de forskellige årstider? På forhånd tak.

sabine
Geografisk sted: roskilde

Re: Hvordan passer jeg den bedst?

Indlæg af sabine » 6/5/2014 kl. 20:39

Hej

jeg gør på denne måde, den står lyst uden direkte sol, min natte tempretur er ca. 15 grader og ca 20-22 om dagen så snart den er ved at være tør bypper jeg den i vandspanden og hver 4 gang er det den med gødning i bliver over brust med forstøver 2x dagligt og hver 3 x pt med gødningsvand, for at højne luftfugtigheden, vinter/hvile der er natte på ca 12 grader og dagen på ca 16 grader, og så for den lov til at tøre mere ud , men forstøves med stadig med regnvand, og gødning kun i forstøvningen ca hver 3-4 uge og så får den kunst lys så dagtimerne er hele året på ca 12-14 timer
mvh sabine

Nagchampa

Re: Hvordan passer jeg den bedst?

Indlæg af Nagchampa » 12/5/2014 kl. 11:06

Tak for dit meget fine og uddybende svar.

Besvar