Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Nyt og gammelt

Har du et billede af din orkide, som du bare gerne vil dele med os, så er det her, du skal indsætte et link til dit billede.
Besvar
Brugeravatar
Sus
Geografisk sted: Holbæk
Kontakt:

Nyt og gammelt

Indlæg af Sus » 25/5/2011 kl. 20:10

Ja jeg har jo været ude og shoppe lidt :) Fik nogle meget meget fine og STORE Den. Nobile til blot 38 kr :shock: :P :D hi hi så kom jeg altså til at købe 4 stk (2 af den samme fordi der var 2 planter der var lige fine ehem)

og så har jeg fået 2 nye smadder "kedelige phal hybrider surprice suprice de er sørme PINK :lol: men jeg fik dobbelt planter i potterne så kunne jeg jo ikek lade vær...

og så 2 gamle kendinger som jeg sikkert har vist frem før men jeg er så glad for dem :)
Vedhæftede filer
Den.Nobile03.jpg
Den.Nobile03.jpg (57 KiB) Vist 3481 gange
Den.Nobile02.jpg
Den.Nobile02.jpg (78.56 KiB) Vist 2180 gange
Den.Nobile01.jpg
Den.Nobile01.jpg (94.89 KiB) Vist 2200 gange
MVH Sus
APK (AnonymePhalomanersKlub)
Der er altid plads til en til :D

Brugeravatar
Sus
Kontakt:

Indlæg af Sus » 25/5/2011 kl. 20:13

phal bla. en Phal.Brother Sara Gold en af mine absolute favoritter :)
Vedhæftede filer
Phal.04.jpg
Phal.04.jpg (49.5 KiB) Vist 2166 gange
Phal.02.jpg
Phal.02.jpg (59.22 KiB) Vist 2177 gange
Phal.01.jpg
Phal.01.jpg (62.55 KiB) Vist 2186 gange
MVH Sus

Brugeravatar
helleasc
Geografisk sted: Veddinge Bakker, Vestsjælland

Indlæg af helleasc » 25/5/2011 kl. 20:58

Jamen dog Sus, du har da vist revet dig :D

Spøg til side, rigtigt gode køb. Jeg elsker Den. Nobile typerne, men må beherske mig, for de er ret store. Den. Nobile nr. 2 har jeg haft i mange år, og den blomstrer 3-4 gange om året, hvis den ikke står for varmt. Jo, den er god.
Der ku' nok godt klemmes én mere ind :)

Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/orkidesjov/

Brugeravatar
Sus
Kontakt:

Indlæg af Sus » 25/5/2011 kl. 21:17

helleasc skrev:Jamen dog Sus, du har da vist revet dig :D

Spøg til side, rigtigt gode køb. Jeg elsker Den. Nobile typerne, men må beherske mig, for de er ret store. Den. Nobile nr. 2 har jeg haft i mange år, og den blomstrer 3-4 gange om året, hvis den ikke står for varmt. Jo, den er god.
He He ikke rigtigt :) de 2 phaller er fra bauHaus Mors dag :P hi hi så måtte der jo lidt ned til slangen og den nye regntønne

Den. Nobile´rne jo tak den hvide hybrid er pænt hæftig i str. største bulbe er nok 45-50 cm høj :shock: de 2 andre er ikke sååå store igen men nogle meget kraftige og frodige str. :) til blot 38 kr suk...det er i øvrigt kaj´s Blomster på gågaden i holbæk hvis det skulle have interesse :) De fik "Buret" hjem i går så mon ikke de stadig har nogen ?
MVH Sus

Inger
Geografisk sted: Hadbjerg

Indlæg af Inger » 25/5/2011 kl. 21:55

Rigtig flotte planter, jeg kan især godt lide dine Nobile
men jeg har også en svaghed for Dendrobium

Brugeravatar
helleasc

Indlæg af helleasc » 25/5/2011 kl. 21:58

Hæ, jeg har været i praktik hos Kaj Larsen. Skøn butik, jeg kunne godt tage ind for at besøge dem :wink:

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 25/5/2011 kl. 22:49

Tillykke med de nye, Sus....De er jo rigtig flotte :)
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

oliver76
Geografisk sted: København sv

Indlæg af oliver76 » 26/5/2011 kl. 00:22

DE er super flotte ja.

Jeg selv er vild med DEndrobium Nobile typerne.
Oliver madsen

Brugeravatar
Erna
Geografisk sted: Skibby

Indlæg af Erna » 30/5/2011 kl. 22:43

Tillykke med de nye flotte planter, iih og sikke gode priser. Jeg har kun et spørgsmål.
Sig mig en gang hvor gør du af dem allesammen. Jeg er næsten klar over at der må være et par ledige pladser i vindueskarmene nu hvor du har flyttet Gud ved hvor mange planter ud i drivhuset. Meen, der er da allerede kommet en hel del nye planter til siden da. Så hvad er det du gør til efteråret når du skal have det hele indendørs igen? :lol:
Med venlig hilsen
Erna

Brugeravatar
Sus
Kontakt:

Indlæg af Sus » 31/5/2011 kl. 19:48

Tak skal i ha ja Dendrobium fylder snart mere her en phalaenopsis blir mere og mere forgabt i dem

ssshhh...Erna :shock: vinter :shock:

Njaaa det var jo et ganske udemærket spørgsmål :lol: men grundet den globale opvarmning satser jeg på det ikke blir vinter :lol:

ej spøg til side så har jeg plan A og plan B så må vi se til efteråret hvilken plan i vil få at se
MVH Sus

Brugeravatar
helleasc

Indlæg af helleasc » 31/5/2011 kl. 20:04

Altså Sus, du har godt nok flere end de fleste, så lad os bare sige, at det ikke bliver vinter :D

Det ville også passe mig bedst, vi skulle gerne kunne være i stuen - altså uden at hænge alt op i loftet. Det er i forvejen en jungle :)

Besvar