Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Lidt nyt herfra

Har du et billede af din orkide, som du bare gerne vil dele med os, så er det her, du skal indsætte et link til dit billede.
Brugeravatar
helleasc
Geografisk sted: Veddinge Bakker, Vestsjælland

Indlæg af helleasc » 29/7/2011 kl. 23:58

Erna skrev:Det er nogle utroligt flotte blomstringer du har. :lol:

Så er der lige noget jeg ikke forstår. Du har været i Tyskland og købe 4 nye orkideer. Når du kommer hjem køber du 2 nye drivhuse. Vil det så sige at der skal stå 2 orkideer i hvert drivhus :?:

Neeeej, det kan vel ikke passe. Du kom til at hælde alt øllet i sneglene i haven, og nu har du overbevist din mand om at det er bedst at købe den kasse øl til betaling af det ene drivhus i Tyskland, fordi øl er meget billigere der. Altså skal du ind omkring Karge igen, så du kan få lidt til at fylde i de nye drivhuse, der skulle jo nødig være nogen form for afstand afstand mellem planterne. :lol: :lol: :lol:
Fantastisk Erna. Det var jo lige det, jeg ville ha' sagt :wink: :wink: :D
Der ku' nok godt klemmes én mere ind :)

Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/orkidesjov/

Brugeravatar
Sus
Geografisk sted: Holbæk
Kontakt:

Indlæg af Sus » 30/7/2011 kl. 00:28

Erna skrev:Det er nogle utroligt flotte blomstringer du har. :lol:

Så er der lige noget jeg ikke forstår. Du har været i Tyskland og købe 4 nye orkideer. Når du kommer hjem køber du 2 nye drivhuse. Vil det så sige at der skal stå 2 orkideer i hvert drivhus :?:

Neeeej, det kan vel ikke passe. Du kom til at hælde alt øllet i sneglene i haven, og nu har du overbevist din mand om at det er bedst at købe den kasse øl til betaling af det ene drivhus i Tyskland, fordi øl er meget billigere der. Altså skal du ind omkring Karge igen, så du kan få lidt til at fylde i de nye drivhuse, der skulle jo nødig være nogen form for afstand afstand mellem planterne. :lol: :lol: :lol:
Hi Hi ih du er fræk :wink:

Hi Hi det ka jeg li :lol:

naaahhhh ikke helt du ved orkideér 250+ 75 hoya +div. sukulenter og kaktus runder jeg vel lidt over 500 planter hi hi står som du har set lidt tæt og ja det besværliggør jo vanding mm. derfor søgningen på system vanding og hvem siger nej til 5 m2 poly i god stand for en ramme pilsner ? og det andet ja jeg indrømmer det det er frås :wink: men så får jeg nok flottere agurker og tomater til næste år :P Der skal være kolde orkideér i det ene varme i det andet og det spiselige i det tredje :D og så skal det store forsøges med varme og bobbelplast det blir sjovt
MVH Sus
APK (AnonymePhalomanersKlub)
Der er altid plads til en til :D

Brugeravatar
Erna
Geografisk sted: Skibby

Indlæg af Erna » 30/7/2011 kl. 21:38

Jamen spøg til side Sus :lol:

Jeg synes bestemt at det er 2 utroligt gode køb du der har gjort, og ovenikøbet får du også et selvvandningsanlæg med, de er vidst ikke helt billige.
Wow sikke en masse planter du har :shock:
Det lyder godt med et koldt og et varmt hus, og et til spiselige ting.

Når jeg læser dit indlæg som oser af din glæde og begejstring over dit køb, så er det umuligt for mig ikke at virkelig glæde mig på dine vegne.
Tillykke med dine nye drivhuse.

Til Helle: Nå, det var da pudsigt. To sjæle en tanke :lol:
Er du og dine orkideer kommet hjem fra ferie, jeg ville jo gerne spørge dig om et par ting med hensyn til din farvorit orkide, inden den ryger på min ønskeliste
Med venlig hilsen
Erna

Brugeravatar
helleasc
Geografisk sted: Veddinge Bakker, Vestsjælland

Indlæg af helleasc » 30/7/2011 kl. 23:50

Hej Erna. Jeg er hjemme igen tirsdag aften, hvis alt går efter planen. Det bliver dejligt at komme hjem til klenodierne igen.
Jeg er også spændt på, hvordan de har haft det allesammen.

Og spørg bare løs, alt du har lyst til :D
Der ku' nok godt klemmes én mere ind :)

Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/orkidesjov/

Jette Nielsen

Re: Lidt nyt herfra

Indlæg af Jette Nielsen » 16/1/2015 kl. 13:34

Eeej hvor er de flotte!! Dejlige at se på :)

har netop købt et drivhus fra http://www.hobbydrivhuse.dk, men mine er slet ikke så flotte som dine. Til gengæld har min gamle skoleveninde nogle rigtig flotte orkideer i sit drivhus.

Besvar