Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Lidt i blomst

Har du et billede af din orkide, som du bare gerne vil dele med os, så er det her, du skal indsætte et link til dit billede.
Besvar
Brugeravatar
Ellen
Geografisk sted: Skive

Lidt i blomst

Indlæg af Ellen » 4/6/2012 kl. 15:59

Nu er det vist blevet min tur, til at vise noget frem.
Vedhæftede filer
Phal Ikea.jpg
En phalaenopsis hybrid jeg fandt i Ikea sidste år, som jeg ikke kunne stå for.
Phal Ikea.jpg (52.21 KiB) Vist 1805 gange
blomst 2012.jpg
Orkideen med de mange navne. Jeg bruger Euchile citrina
blomst 2012.jpg (47.28 KiB) Vist 1805 gange

Irmaline
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af Irmaline » 4/6/2012 kl. 16:47

Nej hvor er den gule da flot er den ikke meget stor blomsten :?:
Den Phal. er også fin :)

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 4/6/2012 kl. 18:56

Det er jo en smuk blomst, der hænger under Euchile citrina, jeg må vist se at få gang i min igen, nu har den hængt bladløs i et par år, men, stadigvæk med grønne bulber.

Phalaenopsis'en har jeg det lidt ambivalent med, den er både facinerende og lidt underlig rodet på én gang :roll: , tager du den med til næste møde, så kan jeg jo se den i live! Så kan jeg måske afgive min endelige dom! :lol:

Jeg tror, det er den lidt skæve balance i de lyse områder, der forvirrer mig, men også facinerer, ellers 3 flotte farver, der indgår i den! :wink:
Mvh Egon

Brugeravatar
Ellen
Geografisk sted: Skive

Indlæg af Ellen » 4/6/2012 kl. 21:42

Det skal jeg liige overveje Egon, om den Phal. skal luftes..

Det var også den spøjse farve sammensætning der fik mig til at købe den med hjem :D

Den gule blomst fylder da lidt, noget der ligner 7x7 cm. Den har også en svag duft.
Det er heller ikke en nem orkide at dyrke.

Besvar