Se, Liselotte, når du bruger forumets billed-vedhæftningssystem, så kan du ikke sætte tekst ind mellem billederne, så kommer billederne altid i bunden af hele teksten. Sådan er det!
Når jeg laver indlæg, og skriver nogle få ord imellem billederne, så uploader jeg først billederne til Photobucket, finder det link der, jeg skal bruge til forumet, og sætter det ind i min tekst, så kan jeg igen skrive et par ord inden næste billede.
Så skal du bare have dig oprettet som bruger først, der er flere uploadningssteder på nettet end Photobucket, og de er nok lige gode, vil jeg tro.
Om den første er en
Brassia hybrid, eller en
Brassia krydset med en anden slægt, kan jeg ikke sige, men, en Cambria i dens egentlige betydning er det ikke. Det er nemlig krydset mellem en
Oncidopsis Rudra og
Oncidium Clonius. Tidligere hed det kryds
Vuylstekeara Cambria, nu skal den så hedde
Oncidopsis Cambria. En "Cambria" er altså en krydsning mellem de tre slægter,
Odontoglossum x
Cochlioda x
Miltonia, og, der er jo ingen
Brassia'er imellem. Så, det var forhåbentligt ikke mig, der kaldte den en Cambria til sidste møde!
Den er da blomstervillig, mon ikke den holder et par uger!
Den næste må vist være en
Paph. Maudiae-type, den er jo flot med sine rene linjer og farver.
Den sidste vil jeg glæde mig til at se, næste gang, den blomstrer, den er vist lige på det sidste her! Kunne måske være en
Ascocentrum Princess Mikasa Pink, men, er den uden navneskilt, så glemmer vi alt om det navn!