Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Time Lapse
Time Lapse
Jeg har lavet en lille video med min Sophronitis coccinea 4N.
Det er et forløb på næsten 4 dage, kameraet har skudt hvert 1 sek. ialt ca.5000 billeder.
Det er et forløb på næsten 4 dage, kameraet har skudt hvert 1 sek. ialt ca.5000 billeder.
Senest rettet af coz2001 20/3/2014 kl. 23:07, rettet i alt 1 gang.
Mvh
Christian
Christian
-
- Geografisk sted: Ballerup
Re: Time Lapse
Det er ren "guf" for begge mine øjenæbler, fantastisk flot lavet.
Thomas.
Thomas.
Hold da helt op, hvor er det bare fantastisk at få lov til at se Christian. Tak

Med venlig hilsen
Erna
Erna
Der er vist en, der har kikket med bag kameraet på BBC's naturudsendelser!
Godt at se, at almindelige mennesker også kan lave den salgs.
Flot lavet, spændende, smuk plante, godt gået! 

Mvh Egon
Så blev der endnu en timelapse færdig, dog er jeg ikke super tilfreds med resultatet da foråret pludselig meldte sin ankomst som det tydeligt ses med det svingene lys i videoen,
men jeg synes stadig den er vær at vise jer, den strejker sig over 13 dage ialt 18.000 billeder er skudt.
Jeg har valgt at skifte over til youtube istedet for vimeo da vimeo skal 60$ årligt for at vise HD på andre sider end deres og det syntes jeg ikke lige jeg vil ofre, med youtube kan vi se dem 720HD her på siden og hvis man vil have videoen i 1080HD skal man bare trykke på youtube ikonet og så vil det være muligt, men nok snik snak her kommer den.
Stanhopea napoensis
men jeg synes stadig den er vær at vise jer, den strejker sig over 13 dage ialt 18.000 billeder er skudt.
Jeg har valgt at skifte over til youtube istedet for vimeo da vimeo skal 60$ årligt for at vise HD på andre sider end deres og det syntes jeg ikke lige jeg vil ofre, med youtube kan vi se dem 720HD her på siden og hvis man vil have videoen i 1080HD skal man bare trykke på youtube ikonet og så vil det være muligt, men nok snik snak her kommer den.
Stanhopea napoensis
Mvh
Christian
Christian
Hvor er det smukt, Christian!
Jeg synes ikke, det gør noget, at lyset kommer ind over først bagbeklædningen, siden blomsterne, det fortæller jo lidt om døgnrytmen i videoen.
Og ud fra det synes jeg det ser ud til, at du har taget flere billeder pr dag de sidste 3 dage, end de første dage, hvilket giver en mere detaljeret gengivelse af underet, når knopperne endelig brister.
Endnu et flot restutat fra dig hånd, så forstår jeg jo lidt bedre hende "hurtigsnakkeren" i video-prøven i en anden tråd!

Jeg synes ikke, det gør noget, at lyset kommer ind over først bagbeklædningen, siden blomsterne, det fortæller jo lidt om døgnrytmen i videoen.

Endnu et flot restutat fra dig hånd, så forstår jeg jo lidt bedre hende "hurtigsnakkeren" i video-prøven i en anden tråd!

Mvh Egon
Tak for roserne Egon, skægt du lægger mærke til hastigheden i videoen ændre sig godt set, men du har så evigt ret jeg har i de første 2/3 af videoen speedet den op med 250% og sidste 1/3 sænket til 80%
for ellers syntes sig det bliver en tand for kedeligt og mange vil begynde at spole frem.
for ellers syntes sig det bliver en tand for kedeligt og mange vil begynde at spole frem.
Mvh
Christian
Christian
Det var jo netop de skiftende lysforhold, der fortalte mig, at de sidste dage havde en længere varighed, godt tænkt, at sætte hastigheden op, mens knopperne udvikler sig, og så kræse for åbningen af knopperne. Fantastisk ser det ud! 

Mvh Egon
Det er godt nok kræs for øjnene - tusind tak for den oplevelse

-
- Geografisk sted: kgs lyngby
- Kontakt:
Sikken en fantastisk video - hvor er det flot !
-
- Geografisk sted: Kaas
- Kontakt:
Sikkert gode timelabs, men jeg ser dem kun i ciluetfarm uden farver! 

Mvh.
Morten Lyngsaa
Skolemarken 1
Kaas
9490 Pandrup
Morten Lyngsaa
Skolemarken 1
Kaas
9490 Pandrup
Nej hvor er det dog flot Christian
Måske du lige kunne smutte her forbi og parkere dit fotografiapparat, når min Habenaria medusa engang skal springe ud. Jeg har fotostativ så det behøver du ikke at slæbe med. 

Med venlig hilsen
Erna
Erna
Takker, Erna jeg tror det ville være nemmere hvis du parkerede din Habenaria medusa her hos mig da det er et mindre studie jeg har stillet op
,
men jeg tror også den ville være rigtig fin at lave en timelapse med.

men jeg tror også den ville være rigtig fin at lave en timelapse med.
Mvh
Christian
Christian