Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Encyclia vittelina

Har du et billede af din orkide, som du bare gerne vil dele med os, så er det her, du skal indsætte et link til dit billede.
Besvar
Cattleyafreak
Geografisk sted: Ballerup

Encyclia vittelina

Indlæg af Cattleyafreak » 28/12/2014 kl. 12:45

Min skønne Encyclia har belønnet mig med de skønneste små orange blomster, købte den sidste år i Orkideimperiet som en lille sag, sidste sommer gav den to frontskud, som nu giver gevinst, selv om jeg er Cattleyafreak, så har jeg da også andre favoriter, og vitelinaen er en sikker vinder hos mig.
Thomas.
PS. I baggrunden anes en Phal. schrilleriana.
Vedhæftede filer
Encyclia vittelina 002.JPG
Encyclia vittelina 002.JPG (110.04 KiB) Vist 1989 gange
Encyclia vittelina 003.JPG
Encyclia vittelina 003.JPG (108.17 KiB) Vist 2070 gange

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Encyclia vittelina

Indlæg af Egon K P » 28/12/2014 kl. 13:36

Så har du jo fået en orange-farvet orkide i blomst, hvad skal du så med en Cattleya milleri? :lol:
Mvh Egon

Cattleyafreak
Geografisk sted: Ballerup

Indlæg af Cattleyafreak » 29/12/2014 kl. 10:47

Hej Egon.
Hehe, jaaee, har en orange blomst, men vil også gerne have en L.millerii, den skulle være vanskelig at bringe i blomst, det tiltaler mig, desuden har en af mine orkidofile venner haft en i snart 15 år, supersmuk plante, men han har ALDRIG haft den i blomst, og jeg vil da gerne "blære" mig hvis det lykkedes mig.
Hilsen Thomas.

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Indlæg af Karen » 1/1/2015 kl. 20:28

Tror ikke millerii er svær som sådan, den har bare nogle specifikke behov, som meget lys blandt andet, men vores blomster nu heller ikke i et væk.
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Besvar