Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

C. walkeriana "Tokyo nr1"

Har du et billede af din orkide, som du bare gerne vil dele med os, så er det her, du skal indsætte et link til dit billede.
Besvar
Cattleyafreak
Geografisk sted: Ballerup

C. walkeriana "Tokyo nr1"

Indlæg af Cattleyafreak » 29/12/2014 kl. 10:54

C.walk.Tokyo 1 001.JPG
C.walk.Tokyo 1 001.JPG (125.46 KiB) Vist 2211 gange
En af mine Cattleya walkeriana S/A "Tokyo nr1" startede med at åbne i går aftes, nu er den næsten foldet ud, sikken skønhed, døm selv.
Thomas.

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Re: C. walkeriana "Tokyo nr1"

Indlæg af Egon K P » 29/12/2014 kl. 13:33

Jeg kan se på nettet, at Cattleya walkeriana semialba 'Tokyo Nr. 1' bliver lidt mere hvid på både petalerne og sepalerne med tiden, sjovt, at de sådan ændrer lidt farve med tiden. Smuk blomst! :P
Mvh Egon

Cattleyafreak

Indlæg af Cattleyafreak » 29/12/2014 kl. 15:02

Hej Egon.
Jep, du har ret, allerede nu her til eftermiddag, er den glinsende hvid, tænker at tage et billede ,mere om en uge, og sætte her på sitet, så kan vi se forskellen. Jeg har yderligere en stor C.walk. S/A "Tokyo nr1+Sandro" som kommer i blomst om ca 4-5 uger, så kan jeg se om der er forskel???, tror det næppe, den er bare købt andet sted, og de kalder de samme planter forskellige navne for at narre sådan en som mig, og jeg elsker det, bare blomsten er smuk, hahaha.
Thomas

Cattleyafreak

Indlæg af Cattleyafreak » 1/1/2015 kl. 11:28

004.JPG
004.JPG (124.5 KiB) Vist 2211 gange
Nu er blomsten ca en uge gammel, sikken duft, sikken skønhed.

Besvar