Nu har det lige været juletid, denne gang lå der en orkidebog til mig som heder Danmarks vilde orkideer. Af Henrik Ærenlund Pedersen og Niels Fauerholdt, hvilket må siges er 2 meget kompetendte personer på området.
Bogen er virkeligt også blevet derefter, det er bestemt, den bedste bog om emnet, jeg er stødt på indtil videre.
En rigtig god støtte, når man er ude og skal artsbestemme en orkide, hvilket jeg syntes er meget kompliceret. Der er både underholdning og viden i den bog.
Jeg kan kun anbefæle bogen til dem der godt kan lide at gå i naturen og nyde de danske orkideer. Den er alle pengene værd.
Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Danmarks vilde orkideer
-
- Geografisk sted: Rødovre
Danmarks vilde orkideer
Hans J.
Rødovre
Rødovre
-
- Geografisk sted: Aalborg