Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Politikens bog om orkideer

Giv gerne tips her, hvis du har en bog eller andet, som du gerne vil anbefale.
Besvar
Tove
Geografisk sted: Horsens

Politikens bog om orkideer

Indlæg af Tove » 22/1/2012 kl. 07:13

I går da jeg var i Netto (Vejlevej i Horsens) faldt jeg tilfældigt over ovenstående bog til 65 kr. - Der var vist nok kun det ene eksemplar, som jeg fluks købte som en gave (har den selv). - Bare et tips, da denne udmærkede bog måske er at finde i andre Netto butikker.
Hilsen Tove

Irmaline
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af Irmaline » 22/1/2012 kl. 10:22

Ja de har den i deres avis som starter i morgen men der står også kun få stk pr butik :)

Tove
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af Tove » 22/1/2012 kl. 19:09

Ja - det har du da ret i Irma. - Bogen blev givet til min søn, der har fødselsdag idag. Han har arvet flere af mine gamle opgivne orkideer - mest phalaenopsis. Der lever de så videre som i naturen, som han siger, hvor man ikke smider planter ud, men lader dem gro som de vil uden omplantning og gødning. Lidt vand må de dog få, da jeg ser de stadig blomstrer efter mange år hos ham.
Hilsen Tove

Morten Lyngsaa
Geografisk sted: Kaas
Kontakt:

Indlæg af Morten Lyngsaa » 14/10/2012 kl. 23:29

Så lige at AZ i Hjørring Havde bogen på tilbud 3 stk for 200 kr.
Mvh.
Morten Lyngsaa
Skolemarken 1
Kaas
9490 Pandrup

Besvar