Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Ny bog om "kødædende" planter

Giv gerne tips her, hvis du har en bog eller andet, som du gerne vil anbefale.
Besvar
Stargazer

Ny bog om "kødædende" planter

Indlæg af Stargazer » 12/7/2013 kl. 14:30

Hej

Vil lige fortælle at senere på året udgiver jeg en e-bog om kød/insekt-ædende planter.

Det er et værk skrevet af Dr. Guido J. Braem.
Gennemillustreret med masser af billeder..... og jeg tror måske savnet af mange entusiaster udi dyrkning af disse fascinerende planter.

:-)
Lars

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Ny bog om "kødædende" planter

Indlæg af Egon K P » 12/7/2013 kl. 22:09

Lyder spændende, det vil jeg glæde mig til! :P
Mvh Egon

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Rødovre

Indlæg af LarsB » 15/7/2013 kl. 16:35

Det lyder interesssant. Der findes så vidt jeg ved ikke noget på Dansk om "kødædere". Jeg kender ikke den pågældende, da jeg ikke er så god til tysk.
Lars Bagge

Stargazer

Indlæg af Stargazer » 15/7/2013 kl. 22:36

Hej
Der er ikke lige udsigt til en dansk udgave.... med mindre nogen har mod på at lave en oversættelse :-)

Men den kommer på engelsk og tysk.... men desværre, dansk ligger ikke lige for.

Håber at engelsk går an.

Lars

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Rødovre

Indlæg af LarsB » 16/7/2013 kl. 07:46

Okay. Jeg kunne ikke lige finde en Engelsk udgave, da jeg ledte efter den. Englesk går fint for mig, men jeg er nok ikke i den primære målgruppe, da jeg elsker bøger på papir og allerede har en del bøger om 'kødæderne'. Det kunne være, man skulle kaste sig ud i en oversættelse en dag :D Med e-bøger ville det måske være muligt at udgive en så speciel bog på Dansk.
Lars Bagge

Stargazer

Indlæg af Stargazer » 17/7/2013 kl. 00:35

Den findes heller ikke på engelsk, før den kommer ud som eBog :-)
Med e-bøger ville det måske være muligt at udgive en så speciel bog på Dansk.
Ja helt sikkert... men det kniber med tiden til at få tinge oversat, i hvert fald lige nu.

Jeg er også selv så vild med papirbøger at jeg har et "helt bibiliotek". Men Jeg har også fået øjnene op for at jeg kan transportere "et helt bibliotek" på min iPad.
Det åbner helt nye muligheder, både når man rejser, og .... når man har fået udforsket alle de muligheder, som for eksemple at man kan lave noter, søge på ord, og sætninger, både i bøgerne direkte fra bøgerne og ud på internet, og meget meget mere.... så er jeg blevet overbevist om at de er, om ikke fremtiden, så i hvert fald en stadig stører del af bøgerne i fremtiden.

Lars

Besvar