Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Kunstgt formerede orkideer til haven.

Her diskuterer vi orkideer, som kan dyrkes på friland.
Besvar
Morten Lyngsaa
Geografisk sted: Kaas
Kontakt:

Kunstgt formerede orkideer til haven.

Indlæg af Morten Lyngsaa » 8/3/2011 kl. 13:37

Jeg har tideligere købt planter hjem fra denne forhandler, det var fine planter, men eg havde ikke det store held med dem, da jeg ikke fik dem vandet på et krittisk tidspunkt, :-(
http://www.phytesia.com/
Mvh.
Morten Lyngsaa
Skolemarken 1
Kaas
9490 Pandrup

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Rødovre

Indlæg af LarsB » 8/3/2011 kl. 16:00

Der kan godt være nogle dyre lærepenge i at prøve med frøplanter. Phytesia er en fin forretning, hvor jeg har købt en del Cyp-frøplanter. Du kan også prøve www.crustacare.be. Ud over frøplanter af Cyp'er har han også en del andre mere eller mindre hårdføre orkideer, og han levere også fine planter. Jeg har også købt Pleione fra ham.

Med venlig hilsen
Lars Bagge

Morten Lyngsaa
Geografisk sted: Kaas
Kontakt:

Indlæg af Morten Lyngsaa » 8/3/2011 kl. 16:47

Jeg er oprettet som erhvervskunde hos dem, så prisen er noget mindre, men alligevel en pebret affære! :(
Mvh.
Morten Lyngsaa
Skolemarken 1
Kaas
9490 Pandrup

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Rødovre

Indlæg af LarsB » 9/3/2011 kl. 13:57

JJeg har 'leget' med cypper i nogle år. Du får hurtigt brugt nogle tusinde kroner på det. Det tager en del år at få dem op i blomsterdygtig størrelse, og der forsvider nogen hver vinter, så jeg tror ikke, at det kommer til at løbe rundt nogen sinde for mit vedkommende. Du skal op i en større målestok, før det kan betale sig, eller også skal man bare være bedre til det end jeg er. Det er nok heller ikke så svært. Jeg har i ved udstrækning bare prøvet mig frem, og det koster en del planter.
Lars Bagge

Besvar