Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Der findes en mark her i odsherred Gøgeurt

Her diskuterer vi orkideer, som kan dyrkes på friland.
Besvar
Brugeravatar
Sus
Geografisk sted: Holbæk
Kontakt:

Der findes en mark her i odsherred Gøgeurt

Indlæg af Sus » 23/8/2011 kl. 23:36

Nu jeg lige så det andet indlæg omkring hundeturen og DTU.

Jeg køre hver eneste sommer forbi nok 200-400 gøgeurt...det hedder de med de rødlige pletter på bladene og de flot dybt lilla blomster da ik ?

Det ligger lige overfor Audebo havecenter der er der en mark der hver eneste sommer huser nok 200 køer og heste der går sammen og på den fold helt op til vejen har jeg så spottet noget raketformet og lilla. En da vi havde været en tur i holbæk fik jeg min kære mand til at køre meget langsomt forbi og dagen efter måtte jeg altså ind og kigge og ja...det var orkideér :P og der er bare mange.. Det kunne være jeg til næste år skal inviterer til kaffe og kage og så kan vi jo mødes nede ved Audebo havecenter og tage på orkidekig :) Kører jo forbi et par gange om ugen så når de står aller flottest kan jeg jo slå alarm...syns det er skæg de er lige der´
MVH Sus
APK (AnonymePhalomanersKlub)
Der er altid plads til en til :D

Brugeravatar
helleasc
Geografisk sted: Veddinge Bakker, Vestsjælland

Indlæg af helleasc » 24/8/2011 kl. 11:19

Sus, det må du endelig gøre. Jeg tager gerne kage med :D
Der ku' nok godt klemmes én mere ind :)

Facebookgruppe: https://www.facebook.com/groups/orkidesjov/

Besvar