Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Orkidéer på Själland?
Orkidéer på Själland?
Jag och min man ska åka ner en snabbis till Själland 26-29 juli. Jag är särskilt förtjust i Cypripedium och undrar om ni kan rekommendera något ställe på Själland att besöka där jag kan titta på och gärna köpa hårdföre/härdiga orkidéer?
-
- Geografisk sted: Vanløse
- Kontakt:
Cypripedium til salg på Sjælland
Hej Ulrika!
Det er vist ikke så nemt lige nu at finde Cypripedium til salg på Sjælland.
Jeg har selv været lidt på jagt efter Cyp. og andre orkideer, men jeg har hovedsageligt fundet dem via internettet, og næsten alle i Jylland.
Aldershvile Planteskole i Bagsværd har haft forskellige orkideer, men da jeg var derude sidst, var der kun forskellige Dactylorhiza.
Det sidste jeg har set er dette tilbud fra Plantetorvet:
http://www.plantetorvet.dk/index_direkt ... m%20acaule
Så det kan godt være at der er planteskoler på Sjælland der også har disse planter, jeg har bare ikke set dem.
MVH Lars V. Hansen
Det er vist ikke så nemt lige nu at finde Cypripedium til salg på Sjælland.
Jeg har selv været lidt på jagt efter Cyp. og andre orkideer, men jeg har hovedsageligt fundet dem via internettet, og næsten alle i Jylland.
Aldershvile Planteskole i Bagsværd har haft forskellige orkideer, men da jeg var derude sidst, var der kun forskellige Dactylorhiza.
Det sidste jeg har set er dette tilbud fra Plantetorvet:
http://www.plantetorvet.dk/index_direkt ... m%20acaule
Så det kan godt være at der er planteskoler på Sjælland der også har disse planter, jeg har bare ikke set dem.
MVH Lars V. Hansen
Lars V. Hansen
www. piphansen.dk
www. piphansen.dk
HeyAlexcpdk skrev:Aldershvile Planteskole i Bagsværd, har hvist stadig cypper, de har bare flyttet dem hen mellem stauderne henne ved bregnerne.
Ellers har ugledige planteskole ( flemmings planteskole, hedder den også )
De har også lidt cypper,
Held og lykke.

De havde nogle stående for små 14 dage siden. Knap så pæne.
Til 498,-
Men jeg tror Lars er kommet hjem på det tidspunkt.
Han er væsenligt billigere.
-
- Kontakt:
Bagsværd ligger ca. 10 km nord for København.
Hjemmesiden for Aldershvile giver nærmere anvisning. Planteskolen er et besøg værd.
http://www.planteskole-ringen.dk/defaul ... tpage.view
MVH Lars
Hjemmesiden for Aldershvile giver nærmere anvisning. Planteskolen er et besøg værd.
http://www.planteskole-ringen.dk/defaul ... tpage.view
MVH Lars
Lars V. Hansen
www. piphansen.dk
www. piphansen.dk
-
- Kontakt:
Jeg var forbi Aldershvile Planteskole i dag.
De har ca. 10 Cypripedium til salg.
1 stk flavum til. kr. 599,-
reginae til kr. 279,- pæne planter, et par stykker med frøsætning (for dem der måtte have mod på det)
reginae hybrider til kr. 498,-
Som Alexander skrev står de ved bregner og Hosta. Dactylorhiza står ved sumpplanter.
MVH Lars V. Hansen
De har ca. 10 Cypripedium til salg.
1 stk flavum til. kr. 599,-
reginae til kr. 279,- pæne planter, et par stykker med frøsætning (for dem der måtte have mod på det)
reginae hybrider til kr. 498,-
Som Alexander skrev står de ved bregner og Hosta. Dactylorhiza står ved sumpplanter.
MVH Lars V. Hansen
Lars V. Hansen
www. piphansen.dk
www. piphansen.dk