Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Udsalg/tilbud hos schwerter-orchideen

Har du et godt link til en hjemmeside, der handler om orkideer, så del den med os andre her.
ErceDK
Geografisk sted: Billum, nær oksbøl

Indlæg af ErceDK » 26/3/2010 kl. 12:39

Oki, den her er lidt svær - det med om de kommer med jord eller ej kommer an på det gældene land!

Men bestiller du fra dem her, kommer de med potter og media og hele svineriet! Jeg har et par planter fra dem som jeg har købt gennem immerline her inde og kan kun sige at de er virkelig god kvalitet!

Du kan så vidt jeg kan gennemskue det betale med visa eller paypal, men du skal huske at der kommer importskat på tror det er 7% af prisen og så er der forsendelse! Men da du bestiller inde for eu slipper du for told!
An orchid a day keeps the Doc away!

Der er altid plads til en til!

Brugeravatar
Sus
Geografisk sted: Holbæk
Kontakt:

Indlæg af Sus » 31/3/2010 kl. 20:36

Jeg fik alle mine i kompost beregnet til orkideér og meget flot pakket ind :)

Der er ingen importskat på da det kommer fra et EU land. kun porto som er ca 20-30 øvro. ingen told og skat kun transport og plantens pris. De blir i sidste ende bragt til din dør af post danmark.
MVH Sus
APK (AnonymePhalomanersKlub)
Der er altid plads til en til :D

Brugeravatar
Sus
Geografisk sted: Holbæk
Kontakt:

Eeejjjj...

Indlæg af Sus » 20/4/2010 kl. 12:19

Så kom jeg sørme til at bestille planter fra swerter igen :oops: hi hi Det var ellers meningen jeg skulle vendte til jeg havde sparet lidt mere sammen...Suk og så sidst på måneden :lol:

Nåh hvad jeg har rugbrød i fryseren :wink:

Desværre sender de først i næste uge suk det er dælme længe at skulle vente :roll:

Der kommer selvfølgelig billede parade ligesom sidst :)
MVH Sus
APK (AnonymePhalomanersKlub)
Der er altid plads til en til :D

Besvar