Oki, den her er lidt svær - det med om de kommer med jord eller ej kommer an på det gældene land!
Men bestiller du fra dem her, kommer de med potter og media og hele svineriet! Jeg har et par planter fra dem som jeg har købt gennem immerline her inde og kan kun sige at de er virkelig god kvalitet!
Du kan så vidt jeg kan gennemskue det betale med visa eller paypal, men du skal huske at der kommer importskat på tror det er 7% af prisen og så er der forsendelse! Men da du bestiller inde for eu slipper du for told!
Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Udsalg/tilbud hos schwerter-orchideen
Jeg fik alle mine i kompost beregnet til orkideér og meget flot pakket ind
Der er ingen importskat på da det kommer fra et EU land. kun porto som er ca 20-30 øvro. ingen told og skat kun transport og plantens pris. De blir i sidste ende bragt til din dør af post danmark.

Der er ingen importskat på da det kommer fra et EU land. kun porto som er ca 20-30 øvro. ingen told og skat kun transport og plantens pris. De blir i sidste ende bragt til din dør af post danmark.
MVH Sus
APK (AnonymePhalomanersKlub)
Der er altid plads til en til

Eeejjjj...
Så kom jeg sørme til at bestille planter fra swerter igen
hi hi Det var ellers meningen jeg skulle vendte til jeg havde sparet lidt mere sammen...Suk og så sidst på måneden
Nåh hvad jeg har rugbrød i fryseren
Desværre sender de først i næste uge suk det er dælme længe at skulle vente
Der kommer selvfølgelig billede parade ligesom sidst

Nåh hvad jeg har rugbrød i fryseren

Desværre sender de først i næste uge suk det er dælme længe at skulle vente

Der kommer selvfølgelig billede parade ligesom sidst

MVH Sus