Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Facebook...

Har du et godt link til en hjemmeside, der handler om orkideer, så del den med os andre her.
Besvar
Brugeravatar
Lars Roed
Geografisk sted: Sakskøbing
Kontakt:

Facebook...

Indlæg af Lars Roed » 29/4/2010 kl. 06:11

Hej...

Hvis der er nogle af jer der er på Facebook, så kik forbi denne side, Her kan i bla. kikke på ca. 860 billeder fra de forskellige medlemmer....

http://www.facebook.com/group.php?gid=22061214460
Hilsen
Lars Roed
www.orkideer.mono.net

Brugeravatar
Sus
Geografisk sted: Holbæk
Kontakt:

OKEY så

Indlæg af Sus » 29/4/2010 kl. 12:11

:shock: :shock: :shock:

Hvorledes kan man logge dig til at vise HELE dit drivhus frem ? Det ser jo helt vildt ud :P Virkeligt flotte og dragende billeder...Man har lyst til at stike hovedet igennem skærmen og kigge sig omkring :P

Jeg er ikke på Facebook men heldigvis for mig er dette jo offentligt tilgængelige billeder :P

FLOT FLOT FLOT
MVH Sus
APK (AnonymePhalomanersKlub)
Der er altid plads til en til :D

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 29/4/2010 kl. 14:29

Sus....nu er det jo ikke billeder kun fra Lars' drivhus (hvis overhovedet nogen), men fra alle dem der er med i den omtalte Facebook gruppe :wink:
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Indlæg af Karen » 29/4/2010 kl. 15:07

Lars har vist mere end et billed på gruppen, men et oversigtsbilled ville være interessant. Mange fine planter i øvrigt.
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Brugeravatar
Sus
Geografisk sted: Holbæk
Kontakt:

Indlæg af Sus » 29/4/2010 kl. 15:19

SirLonewolf skrev:Sus....nu er det jo ikke billeder kun fra Lars' drivhus (hvis overhovedet nogen), men fra alle dem der er med i den omtalte Facebook gruppe :wink:
Ja ha ha hvor blond tror du lige jeg er ? :lol:

Hvis du kigger nede i bunden kan du se hvem der har lagt billedet op...der står bla. Lars Roed under en del af dem :wink:
MVH Sus
APK (AnonymePhalomanersKlub)
Der er altid plads til en til :D

Brugeravatar
Lars Roed
Geografisk sted: Sakskøbing
Kontakt:

Indlæg af Lars Roed » 29/4/2010 kl. 17:38

Joo... Jeg har jo nok lidt mere end et billede der inde....
Men det er nu ikke kun mine billeder der er interessante, men dem alle. Men mit drivhus kan ses på siden her www.orkideer.mono.net og eller kan man jo søge om et venskab på Facebook og se alle mine billeder der inde... :)
Hilsen
Lars Roed
www.orkideer.mono.net

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 29/4/2010 kl. 18:44

He he....så kan i så se hvor lidt havde været inde og kigge på billederne. Men nu har jeg lige været inde og kigge lidt, og jeg kan godt se Lars har en del billeder med derinde :oops:

Sus.....Jeg synes overhovedet ikke du er blond, selvom jeg jo ikke har set dig :wink:
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Besvar