Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Ny orkideshop

Har du et godt link til en hjemmeside, der handler om orkideer, så del den med os andre her.
Besvar
Brugeravatar
Erna
Geografisk sted: Skibby

Ny orkideshop

Indlæg af Erna » 18/10/2012 kl. 10:49

hermed et link til en ny lækker orkideshop. Læg lige mærke til rabatten som
gælder indtil enden af november.

"Sehr geehrte Damen und Herren,

Sie haben sich in unseren E-mailverteiler eingetragen um informiert zu werden, sobald wir mit einem neuen Orchideen-Shop online gehen. Ihre Email-Adresse löschen wir somit wieder aus dem Verteiler.

Seit einigen Tagen sind wir endlich wieder im Internet mit einem stark verbesserten Shop vertreten:

- über 900 Orchideen

- laufend neue Angebote

- fehlertolerante Suche

- Filterfunktion um Orchideen nach Herkunft, Blühzeit, Habitus usw. zu sortieren

- Zahlung per Paypal, Kreditkarten, Sofortüberweisung usw.

Zur Feier der Eröffnung erhalten sie mit dem Gutscheincode OPENING2012 20% auf Ihre Bestellung. Der Gutschein ist bis einschließlich November gültig.

http://www.kopf-orchideen.de

Vielen Dank und viel Spaß beim Stöbern in unserem neuen Shop.

Das Kopf-Orchideen Team! "
Med venlig hilsen
Erna

larsvh

....

Indlæg af larsvh » 18/10/2012 kl. 20:37

er der nogen der har erfaring med dem?

mvh lars

Liselotte

Indlæg af Liselotte » 19/10/2012 kl. 01:05

Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide. De har da en del bulbophyllum må jeg sige. Længere nåede jeg ikke, pyha der var mange :wink:
38 orkideer og 9 frilands orkideer

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 19/10/2012 kl. 01:06

Jeg mødte Kopf i Kiel, spændende planter de havde med til salg, nogle af mine venner kender dem fra andre orkideudstillinger rundt i EU, deres salgsafdeling er altid et besøg værd. Det var der, jeg formøblede hele min rørlige €-formue! :lol: Dem kan jeg varmt anbefale, dog skal man passe på med at bestille planter i november, hold lige øje med vejret både i den sydlige ende af Tyskland og herhjemme via DMI, hvis nogen vil bruge rabatten. :wink:
Mvh Egon

larsvh

....

Indlæg af larsvh » 19/10/2012 kl. 20:07

de har godt nok mange lækre ting må man sige. det bliver jeg nød til at prøve. de er lidt dyre men har nogle fine orkideer.

mvh lars

Brugeravatar
Betina1984
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Betina1984 » 19/10/2012 kl. 20:31

Den side er da alt for fristende :D Hold da op der er mange derinde :)
Orkide count: 54
Meeen mon ikke der er plads til et par stykker mere? ;)

larsvh

...

Indlæg af larsvh » 20/10/2012 kl. 14:47

ja det er godt nok lidt svært at bestemme sig hvis man skal bestille noget.
de der 20 procent står ik på siden skal man være medlem for at få procenter eller er det til alle.

mvh lars

Brugeravatar
Erna
Geografisk sted: Skibby

Indlæg af Erna » 20/10/2012 kl. 14:56

Jeg har fået linket med rabatkoden fordi jeg havde meldt mig til at få en mail når shoppen åbnede, Jeg var så også i tvivl om det måske kun gjaldt for modtagere af mailen. Jeg har så som du kan se kontaktet Mr. Kopf, inden jeg satte koden på forumet, for at være sikker på at jeg ikke gjorde noget forkert. Når du når hen til betaling, må der jo så være et felt hvor du bare taster koden ind :lol:

"Dear Mrs. Andersen,
thank you very much for the link to the Danish Orkideen Forum. That's fine with the 20% code. It expires end of November. However, after that we will have some offers anyway.

With Best Regards

Andreas Kopf

Hindenburgstraße 15
94469 Deggendorf
Deutschland/Germany
Tel.: +49 (0)991-371510
www.kopf-orchideen.de
Am 16.10.2012 12:23, schrieb Erna Andersen:

Hello mr. Kopf

Thank you for the email.

I would like to put a link to your shop on our Danish orkideen Forum, so my friends there can see and buy some of your beautiful orchids.

I just wonder, if it is ok that I tell them about the Gutsheincode, I suppose that is for everybody ?

Kind regards

Erna Andersen "
Med venlig hilsen
Erna

larsvh

rabat

Indlæg af larsvh » 30/10/2012 kl. 21:17

hej igen.
jeg skrev til dem og fik hurtigt svar og fik en rabat kode med det samme som gælder hele december. virker profesionelt og i orden.
så nu er jeg på udkig efter orkideer der he he

Besvar