Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

newworldorchids

Har du et godt link til en hjemmeside, der handler om orkideer, så del den med os andre her.
monicakasandra
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

Indlæg af monicakasandra » 16/3/2013 kl. 11:15

Jeg tænker lige igen,

jeg ville bestille 4 styk af $35 det giver 140, så jeg er nød til at bestille een mere.

Men jeg overvejer lige, om jeg virkelig har"brug" for flere orkideer. :roll: Det bliver trods alt næsten kr. 1000 og jeg har lige købt for kr. 900 hos Hans Christiansen

Brugeravatar
Erna
Geografisk sted: Skibby

Indlæg af Erna » 19/3/2013 kl. 08:45

Ja, jeg tænker også lige en ekstra gang, det er jo mange penge. Jeg har to andre bestillinger som kommer når det bliver varmere i vejret. Heldigvis har vi da god tid til enten at gå shopamok, eller til at besinde os.

Tak for svaret til dig Hans Jørgen, det var lige ved at smutte for mig :oops:

Jeg som sagt en Neofinetia som jeg købte af Christian i sept. den havde en blomsterstængel og ialt 9 skud.
Jeg har taget den ud af den netpotte den var i, fordi jeg syntes den sad underligt i den, så har den hængt i et glas ( ligesom nogle dyrker Vanda ) i køkkenvinduet i vinter. Jeg kunne ikke rigtigt bestemme mig til hvad jeg ville potte den i, og så nåede jeg ikke længere
Den har klaret sig forbavsende godt, mit tørre indeklima taget i betragtning, og den er nu i synlig vækst. Enden på det bliver nok at den skal i terraie, så den kan få højere luftfugtighed Nu er jeg selvfølgelig spændt på om jeg kan få den til at blomstre igen.

Neofinetia falcata i blomst i september 2012
Billede
Med venlig hilsen
Erna

Besvar