Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Orkideer på Sjælland

Er der en orkide, du bare ikke kan leve uden? Har du for mange planter eller er der noget andet orkiderelateret, du ønsker/har i overskud? Så er det her, du kan annoncere. Kun for private!
Besvar
Allan M
Geografisk sted: Amager

Orkideer på Sjælland

Indlæg af Allan M » 25/10/2008 kl. 14:58

Hej allesammen,
Jeg er helt ny her dette forum og glæder mig tl at lære det at kende. Jeg er lige flyttet til København, efter at have boet og jobbet i Randers Regnskov, som dyrepasser i mange år.
Nu har jeg lovet en venninde, at holde et lille fordrag om orkideer, da jeg gjorde det i Randers flere gange år tilbage.

Til det fordrag vil jeg gerne tage både hybrider og forskellige arter med.
Nu er mit spørgsmål til Jer der kender Sjælland: Hvor kører man hen og køber arter?

Jeg skal op til Orkidegartneriet i næste uge. Er jeg dækket ind med den tur eller er der andre steder jeg bør/kan tage hen?.

Med venlige hilsner Allan

lasse1987
Geografisk sted: Odense

Indlæg af lasse1987 » 25/10/2008 kl. 16:04

der er orchidehuset ved marianne som ligger få km fra orchidegartneriet, og ellers er der lars på falster;)
venlig hilsen Lasse

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Indlæg af Karen » 25/10/2008 kl. 17:28

Hej Allan

Velkommen til øen, håber du falder godt til herovre.

Marianne (Orchidehuset) ligger næsten lige ved siden at Orchidegartneriet, så det er som at slå to fluer med et smæk og absolut altid turen værd - netop som Lasse skriver.

Orkideklubben holder jævnligt møder i Lyngby og der plejer man også at kunne gøre nogle gode køb, men skal det være med blomst?

Hvor skal du holde foredraget. På din nye arbejdsplads eller? Husk at fortæl dem om os til foredraget, nye entusiaster er altid velkomne, uanset hvor mange planter de lige har (det skal vi nok få ændret på).
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Besvar