Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Solgt

Er der en orkide, du bare ikke kan leve uden? Har du for mange planter eller er der noget andet orkiderelateret, du ønsker/har i overskud? Så er det her, du kan annoncere. Kun for private!
Besvar
Brugeravatar
Jim Valentin
Geografisk sted: Nykøbing Falster
Kontakt:

Solgt

Indlæg af Jim Valentin » 1/4/2012 kl. 13:38

Terrariet er solgt, så må gerne slettes =)
Senest rettet af Jim Valentin 6/5/2012 kl. 12:05, rettet i alt 1 gang.
Mvh.

Jim Valentin S.

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 5/4/2012 kl. 02:14

Det ville jeg vildt gerne købe, jeg har desværre bare ikke mulighed for at hente det :cry:

Hvis der er nogen som skal til/forbi Odense fra Nykøbing Falster, så sig lige til hvis i kan have det med :wink:
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Brugeravatar
Jim Valentin
Kontakt:

Indlæg af Jim Valentin » 7/4/2012 kl. 21:35

Folk skal være velkomne til at melde sig på banen :) Jeg ejer desværre heller ikke selv bil, så derfor det en selvhenter..
Mvh.

Jim Valentin S.

Brugeravatar
Jim Valentin
Kontakt:

Indlæg af Jim Valentin » 12/4/2012 kl. 21:12

Kan erhverves for kun 1000 kr ved afhentning i april måned =)

Der er forresten mulighed for at dele det op på midten med en plade (følger dog ikke med).
Mvh.

Jim Valentin S.

Besvar