Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Brassavola tuberculata til salg

Er der en orkide, du bare ikke kan leve uden? Har du for mange planter eller er der noget andet orkiderelateret, du ønsker/har i overskud? Så er det her, du kan annoncere. Kun for private!
Besvar
Christian Schousboe
Kontakt:

Brassavola tuberculata til salg

Indlæg af Christian Schousboe » 24/9/2015 kl. 11:50

Brassavola tuberculata til salg - købt på Dresden-messe 2011. Trives godt, men vil ikke blomstre i mit uskyggede soveværelsesvindue (øst).
Seks planter på klodsen, der er ca 15 cm lang (se foto); staværet er 32 cm langt.

Kr 120,- lige til døren (forsendelse er med i prisen).

Mh Christian
Vedhæftede filer
DSC03231 - Manip.jpg
DSC03231 - Manip.jpg (55.34 KiB) Vist 2446 gange

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Brassavola tuberculata til salg

Indlæg af Egon K P » 24/9/2015 kl. 19:45

Hvis ikke andre har lagt billet ind på den, så vil jeg meget gerne købe den. :P
Mvh Egon

Christian Schousboe
Kontakt:

Indlæg af Christian Schousboe » 24/9/2015 kl. 21:06

Hej Egon
Vi kører vel efter ´først til mølle ..´-princippet, og så bliver du den, der først bliver 'malet'.
Jeg skal lige ha´ et par dage til at lave en passende emballage. Hvornår passer det dig at modtage - sidst i næste uge ?
Vi snakkes ved.
Mh Christian

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 24/9/2015 kl. 21:16

Hej Christian.

Det lyder godt. Sidst i næste uge vil være fint for mig.

Du kan sende kontonummer mm. i en pb'er, så overfører jeg penge til dig.
Mvh Egon

Besvar