Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Paphiopedilum (mv.) flyttesalg

Er der en orkide, du bare ikke kan leve uden? Har du for mange planter eller er der noget andet orkiderelateret, du ønsker/har i overskud? Så er det her, du kan annoncere. Kun for private!
Besvar
Stargazer

Paphiopedilum (mv.) flyttesalg

Indlæg af Stargazer » 24/9/2015 kl. 20:40

Hej

Vi har solgt vores hus, og flytter i lejlighed.

I den forbindelse vil jeg gerne sælge ud af mine planter.

Paphiopedilum esquirolei var. chiwuanum (en del større nu end billederne i min gamle tråd om samme plante viewtopic.php?f=14&t=3813&p=28180#p28180 )

Paphiopedilum henryanum (med 2 blomster knopper)

Vore "Jule orkidé" som er blevet en hel del større siden denne tråd(viewtopic.php?f=14&t=2939&p=21608&hilit=Jule#p21608)

Er der nogen som kunne være interesserede, så send mig en mail på l.b.pedersen@me.com

Vi finder en pris, så det er en go´deal for os begge :-)

Mvh
Lars Pedersen

Frederiks i Midt Jylland

Stargazer

Re: Paphiopedilum (mv.) flyttesalg

Indlæg af Stargazer » 26/9/2015 kl. 09:17

Pris ide 500 kr for dem alle ?

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 26/9/2015 kl. 13:25

Hej Lars.

Har du ikke allerede fået andre købere på pb'er eller lignende, så vil jeg godt købe dem.

Egentlig har jeg ikke plads til dem, men så må jeg jo til at rydde lidt op for en gangs skyld. Jeg må se, hvordan jeg kan få dem hentet, det må vi lige have aftalt. Om først du og sidenhen jeg får besøg af min midtjyske familie, eller jeg låner en bil!

Synd, du/I ikke kan have planterne med! :?
Mvh Egon

Stargazer

Indlæg af Stargazer » 26/9/2015 kl. 21:00

Hej Egon

Det er bare i orden :-)

Der er slet ikke samme forhold i lejligheden, så jeg vil hellere sende dem afsted.

Vi har travlt med at pakke og (i næste uge) at flytte, men vi må finde en løsning :-)

:-)
Lars

Besvar