Hej,
Da jeg har sluttet med orkideer, har jeg nogle bøger til salgs. De er for den seriøse samler/dyrker.
Bøgerne er alle i meget god stand, og køpt på Amazon.com eller på orkideudstillinger i udlandet.
Jeg bor i 7300 Jelling og bøger kan hentes ved mig, eller så tilkommer der porto. Hvis du køber mange
bøger, kan jeg levere de i trekants området. Send en email til rhusberg@online.no ved evt spørsmål.
Jeg kan ta billeder af bøgerne, eller så finder man billeder og opplysninger ved at Google dem.
- DENDROBIUM AND ITS RELATIVES, BY BILL LAVARACK, WAYNE HARRIS , GEOFF STOCKER. 287 SIDER KR 200.- SOLGT
- THE GENUS COELEGYNE, A SYNOPIS. BY DUDLEY CLAYTON. 316 SIDER. KR 250.- SOLGT
- PHALAENOPSIS SPECIES, BY CHIBA MASAAKI. 136 SIDER. KR 250.-
- MASDEVALLIAS, GEMS OF THE ORCHID WORLD, BY MARY E.GERRITSEN AND RON PARSONS. 299 SIDER. KR 200.-
- BULBOPHYLLUMS AND THEIR ALLIES, A GROWERS GUIDE. BY EMILY S.SIEGERIST. 251 SIDER. KR 200.-
- BULBOPHYLLUMS, THE INCOMPLETE GUIDE FROM A TO WHY. BY BILL THOMS, 241 SIDER. KR 300.- SOLGT
- VANDAS, THEIR BOTANY, HISTORY AN CULTURE, BY MARTIN R.MOTES. 140 SIDER. KR 150.-
- VANDAS AND ASCOCENDAS, AND THEIR COMBINATIONS WITH OTHER GENERA. BY D.L.GROVE. 241 S. KR 200.- Jeg har 2 stk af denne bog.
- THE CLASSIC CATTLEYAS, BY A.A.CHADWICK AND ARTHUR.E.CHADWICK. 251 SIDER. KR 200.-
- THE CATTLEYA AND THEIR RELATIVES, THE DEBATABLE EPIDENDRUMS. BY CARL L.WINTHER AND PATRICIA A.HARDING. 300 SIDER, KR 200.- SOLGT
- THE CATTLEYA AND THEIR RELATIVES, VOLUME 1, THE CATTLEYAS, BY CARL L.WINTHER, 147 SIDER. KR 200.- SOLGT
- THE CATTLEYA AND THEIR RELATIVES, VOLUME 4, THE BAHAMIAN AND CARIBBEAN SPECIES, BY CARL L.WINTHER 152 SIDER, KR 200.- SOLGT
- THE CATTLEYA AND THEIR RELATIVES, VOLUME 5, BRASSAVOLA, ENCYCLIA AND OTHER GENERA OF MEXICO AND CENTRAL AMERICA. BY CARL l .WINTHER, 198 SIDER KR 200.- SOLGT
- THE CATTLEYA AND THEIR RELATIVES, VOLUME 6, THE SOUTH AMERICAN ENCYCLIA SPECIES, BY BY CARL L.WINTHER. 194 SIDER, KR 200.- SOLGT
Mvh
Ruben Husberg
Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik
Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.
Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.
Egon & Henrik