Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

RSS feed

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
angatyr
Geografisk sted: Blistrup
Kontakt:

RSS feed

Indlæg af angatyr » 10/11/2009 kl. 14:09

Hej Mads,

Var det muligt at få installeret et RSS feed modul til phpBB ?

Når man, som jeg, deltager i en del webfora, gør det livet meget lettere med et feed :roll:
Morituri te salutant

henrik

Brugeravatar
Mads
Moderator
Geografisk sted: Århus C

RSS feed

Indlæg af Mads » 14/11/2009 kl. 01:03

Kære Henrik,

Det er oplagt - jeg vil researche om det findes umiddelbart tilgængeligt. Vi burde egentlig også opgradere til PHPBB3.

Jeg går lidt og overvejer at lave en Typo3 opsætning af hovedsitet for at gøre det nemmere at dele redaktøropgaven med flere - er du stadig interesseret i at blive medredaktør? Min tid er alt for knap og jeg synes også det kunne være meget positivt med flere redaktører og mulighed for at lokalklubberne selv kan redigere deres egne undersider...

Bedste hilsener,

Mads

ErceDK
Geografisk sted: Billum, nær oksbøl

Indlæg af ErceDK » 14/11/2009 kl. 02:27

jeg kan sagtens hjælpe, jeg er med i flere fora i flere formater
An orchid a day keeps the Doc away!

Der er altid plads til en til!

angatyr
Geografisk sted: Blistrup
Kontakt:

Indlæg af angatyr » 14/11/2009 kl. 18:47

Hej Mads,

Ligesom dig, er jeg lidt presset på tid, men jo, jeg vil gerne hjælpe i det omfang, tiden tillader.

Hehe - jeg har netop fået en anden opgave med at sætte et site op fra bunden i TYPO3. Og nu, hvor jeg ikke har rodet med det i flere år, og har glemt det meste. Suk :shock:
Morituri te salutant

henrik

Besvar