Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Orkideer til 3 kr.

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
hansolav

Orkideer til 3 kr.

Indlæg af hansolav » 2/3/2010 kl. 19:25

Hej,

Her den anden dag var jeg forbi hos Amager Planteland, en udmærket planteskole i Tårnby (Ugandavej 1, 2770 Kastrup).

Ved udgangen lige efter kassen har de altid et par reoler med 3 planter for 10 kr. - planter de ikke kan få solgt. De ser altid lidt sølle ud, men fejler normalt ikke andet end at de er blomstret af og har et bar brune blade. Jeg har ofte købt fra den reol, og endnu ikke haft nogen problemer - dog tager det måske lige et års tid inden planten er på toppen igen. Men som sådan fejler de som regel ikke noget...

Lige nu har de så en del orkideer på reolen - så hvis du kommer forbi er det værd at checke - 3 orkideer for en 10'er må da siges at være billigt.
Jeg købte bl.a. en "Dendrobium" og nogle bregner.

/Hans Olav

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 2/3/2010 kl. 22:19

Tak for tippet.

Desværre bor jeg i Odense, og der ser jeg aldrig sådanne tilbud :(
Men heldigt nok, for dem der bor i nærheden :)
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Besvar