Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Rigtigt Træls

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
Irmaline
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Rigtigt Træls

Indlæg af Irmaline » 28/6/2010 kl. 20:46

Jeg skriver dette for at andre ikke skal komme i samme klemme som mig.
Fredag ville jeg opdatere min profil fordi jeg havde fået ny mail adresse.
Hvad sker der så :( jeg bliver hægtet af kan ikke komme på forum igen.
Jeg kan ikke forstå at man ikke kan opdatere sin profil uden at det går galt det er jo da ikke mail adressen man skal bruge til at logge på :roll: det er nemlig anden gang det er sket for mig første gang troede jeg at det var fordi jeg havde lavet en fejl.
Så dette bare for at andre ikke skal lave det samme nr
Men nu er jeg på :D

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 28/6/2010 kl. 23:18

Jeg havde det samme problem da jeg tilmeldte mig, fordi jeg ikke modtog aktiveringslinket i min mail. Faktisk modtager jeg ingen mails fra forummet her, og det er ikke fordi den bliver fanget i spam- eller virusfiltret.....ikke hos mig eller min udbyder i hvert fald :(
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Irmaline
Kontakt:

Indlæg af Irmaline » 29/6/2010 kl. 08:59

Jeg får heller ikke mails det er længe siden det holdt op

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Indlæg af Karen » 29/6/2010 kl. 09:12

Hmmm, jeg får mails, ikke en eneste gang er en besked om pm forsvundet.

Så det er ikke fordi forumets funktionalitet ikke virker.

Men det er rigtig halvdelen af nye brugere syntes at have dette problem, hvor jeg så manuelt på henvendelse har sørget for at manuelt at aktivere folk.

Men vi må nok vente til Mads er tilbage, han har adgang til vores mailserver og kan tjekke om der måske er noget i opsætningen som ikke spiller så godt sammen med med nogle deltageres mailservere. Men det kan jo være så meget og jeg har ikke adgang til hardwaren, har kun adm rettigheder til softwaren og den syntes faktisk at fungere.
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Irmaline
Kontakt:

Indlæg af Irmaline » 29/6/2010 kl. 09:33

Det gør heller ikke så meget man får jo en stjerne når man logger på så man kan se at der er en besked men ellers funger det da. :) Det jeg ikke forstår er at man ikke kan opdatere uden at blive hægtet af. :cry:

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 29/6/2010 kl. 11:53

Irma....Det tror jeg er af sikkerhedsmæssige årsager, at systemet gør det. Men det burde jo så ikke forhindre dig i at logge på igen, med mindre du skulle få en aktiveringsmail, som når man opretter sig, og du så ikke får den.
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Irmaline
Kontakt:

Indlæg af Irmaline » 29/6/2010 kl. 14:00

Det har du da nok helt ret i det har jeg da ikke tænkt på :oops:

Besvar