Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Ny bruger kan ikke logge på forum.

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
Brugeravatar
Dorthe
Geografisk sted: FYN

Ny bruger kan ikke logge på forum.

Indlæg af Dorthe » 5/7/2010 kl. 08:29

Hej!

En veninde af mig vil gerne kunne benytte dette forum, men da vi, med fælles hjælp prøvede at tilmelde hende, blev hun ved med at blive "smidt" af.
Hun havde svaret på det hun skulle, havde valgt adgangskode osv. men hver gang med samme resultat. Husker svagt jeg havde samme problemer i sin tid, men jeg kom igennem tilsidst :D
Har lovet og prøve at løse problemet for hende.
Dorthe

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 5/7/2010 kl. 10:42

Så vidt jeg husker skal man få en aktiveringsmail, hvor der er et link man skal klikke på...eller noget i den stil. Problemet er bare, at mange ikke kan modtage mails fra forummet, så man kan ikke aktivere sin profil.

Hun kan gå ind på selve Dansk Orchide Klubs hjemmeside, og så klikke på "Kommentare: Klik her", som i finder allernederst nede på på siden.
Så sender i nemlig en ail til Webmastern, og han kan i hvert fald aktivere profilen.
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Besvar