Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Manglende mail

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
Brugeravatar
Erna
Geografisk sted: Skibby

Manglende mail

Indlæg af Erna » 7/7/2010 kl. 09:01

Hvordan kan det være at jeg ikke får en mail når et indlæg besvares selvom jeg har sat flueben udfor: Send mail når indlægget besvares
Jeg har klaget min nød et andet sted i forumet, og det viser sig at jeg ikke er den eneste der har det problem. Det ville være dejligt hvis det fungerede.
med venlig hilsen Erna

Irmaline
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af Irmaline » 7/7/2010 kl. 09:22

Ja jeg giver dig ret Erna det er længe siden det holdt op hos mig så jeg er nødt til at skal logge mig på hvis jeg vil se om der er besked.

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 7/7/2010 kl. 10:36

Ja, og det har aldrig virket hos mig :(
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 7/7/2010 kl. 10:46

Jeg er ved at undersøge hvor mange det drejer sig om, så jeg har lavet en afstemning her...

http://forum.orkideer.dk/viewtopic.php?p=14692#14692
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 7/7/2010 kl. 11:02

Det kunne selvfølgelig være dejligt, hvis det virkede, det er jo i bund og grund meningen. Men, jeg har for længst vænnet mig til at kikke ind på forumet, hver gang, jeg kommer i nærheden af min computer, så er der jo enten et pop-up-vindue, som fortæller, at der ligger en ny besked til mig, eller, de nye indlæg lyser med orange.

Om det er en fejl, der er let at finde for Mads, eller, den driller at finde, det er så lige det. Hos nogen virker det, hos andre virker det ikke. Det kunne tyde på en af de der irriterende små fejl, som er periodiske, og, de kan være meget svære at finde i andre henseender.

Jeg har for længst fortalt Mads om problemet for et par andre i forumet, men, han har åbenbart ikke kunnet finde fejlen, det er i hvert fald ikke blevet rettet, kan jeg jo også selv se.

I er selvfølgelig velkomne til at rette henvendelse til Mads, eventuelt over Dansk Orkide Klubs forside, hvor man i bunden kan komme med kommentarer, så er der vist større chance for, at Mads får beskeden, end, hvis han heller ikke får en mail om, at der ligger en besked til ham. Han har vist rigeligt at se til i sit firma, så, jeg tror ikke, han bruger megen tid på at kikke ind på forumet. :oops:

Når du får noget brugbart, Jimmy, i din undersøgelse, så kan du jo kontakte ham, så han ikke får 25 beskeder fra de berørte brugere. :wink:
Mvh Egon

Besvar