Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Hvor mange får mail fra forummet, og hvor mange gør ikke?

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.

Får du mail når der svares på en tråd eller du har fået en PB?

Jeg har sat flueben men modtager IKKE mail
8
44%
Jeg har sat flueben og modtager mail
6
33%
Jeg har ikke sat flueben og modtager derfor ikke mail
4
22%

Afgivne stemmer: 18

Brugeravatar
Erna
Geografisk sted: Skibby

Indlæg af Erna » 17/7/2010 kl. 09:35

Mine manglende emails, er ikke blevet sorteret fra som spammails, hvis det var tilfældet ville jeg kunne se dem i mappen uønsket email, da jeg ikke har sat mit mailprogram op til at slette automatisk.

Nu har jeg ydermere tilføjet @orkideer.dk i listen over afsendere som jeg har tillid til, i mit emailprogram. Det gør man ved at åbne ” Handlinger” derefter gå ind i ”indstillinger for uønsket email”. Her kan man så tilføje enten en enkelt emailadresse, eller som jeg har gjort et domænenavn, i listen over afsendere, der er tillid til.

Nu må jeg se om det hjælper, det ville jo være nemt. Men da domænenavnet aldrig har været blokeret i min emailopsætning, så jeg tvivler jeg.

Når man f.eks. skal lave sin egen hjemmeside fra bunden bruger man koder, det er det som kaldes html og bbkoder, så det kan ikke have nogen betydning for om man modtager emails, om de er slået fra eller til.
Med venlig hilsen Erna

Brugeravatar
SirLonewolf
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af SirLonewolf » 17/7/2010 kl. 17:48

Jeg har også tjekket alt, lige fra mailserver til min egen computer og mailprogram, og der er ingen af dem der fanger mailen som spam eller lignende. Så det er ikke fordi den bliver sorteret fra jeg ikke får den, men fordi den aldrig når frem til min mailserver.
Mvh
.::. Jimmy "SirLonewolf" .::. Orkidé-entusiast .::.

Min orkidé-dagbog: http://orkidedagbog.ribi.dk

Besvar