Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Frøken klokken er gået helt forkert!

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
ErceDK
Geografisk sted: Billum, nær oksbøl

Frøken klokken er gået helt forkert!

Indlæg af ErceDK » 7/12/2010 kl. 02:01

Havde så lige taget en lur, vågnede og loggede på orkideforummet, klokken er nu 20.53, mandag den 6/12-2010

OG forummets dato og klokke siger Lige nu er det 7/12/2010 kl. 01:57
- Jeg havde da jeg så dette ikke kigget på klokken og tænkte WÅÅÅÅÅT en lur jeg har taget (og så tænkte jeg "shit, jeg er gået glip af en juledag)

Kan vi ikke få smækket frøken klokken og mester dato i hovedet med en julepølse, så jesper her slipper for at få julestress
An orchid a day keeps the Doc away!

Der er altid plads til en til!

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 7/12/2010 kl. 07:00

Ja, den går, som vinden blæser, men, du kan jo selv justere lidt på den. I din profil kan du sætte din tidszone en lille bitte smule skævt, i stedet for GMT+1 skal du sætte den til GMT-4, så passer den næsten. :?
Mvh Egon

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Indlæg af Karen » 22/12/2010 kl. 15:32

Ja frøken klokken er da gået helt amok, det er klokken på serveren der styrer tiden, så ikke så meget jeg kan gøre.
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Morten Lyngsaa
Geografisk sted: Kaas
Kontakt:

Indlæg af Morten Lyngsaa » 10/3/2011 kl. 15:23

Stadig ingen der kan rette denne fejl på siden?
Mvh.
Morten Lyngsaa
Skolemarken 1
Kaas
9490 Pandrup

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 10/3/2011 kl. 17:43

Den forrige server, vi lå på, var meget ustabil, så, den gik ned hele tiden. Denne har haft problemer med tiden, siden vi flyttede over på den, men, til gengæld er den driftsikker. Det kan jeg sagtens leve med. Du kan selv justere tiden i din profil fra tid til anden, lige nu har jeg sat min til GMT - 3 timer. Så passer klokken indenfor en halv time! :wink:
Mvh Egon

Besvar