Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

God takt og tone

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

God takt og tone

Indlæg af Karen » 12/11/2011 kl. 00:09

Først vil jeg gerne benytte lejligheden tilat sige tak til de mange brugere af forumet som er med til at gøre det til en fornøjelse at være jeres moderator.

Faktisk har jeg sjældent brugt moderatorrollen til meget andet end at rydde lidt op. Men har, som nogen måske har opdaget, på det sidste måtte flytte lidt mere rundt end normalt.

Forumet her er for alle, der er mange måder at dyrke orkideer på, og det skal der være plads til. Forumet er til for at vi kan dele erfaringer. Når man skriver et indlæg så kan man derfor forvente at få kommentarer, disse kan måske stødde ens opfattelse af sig selv som en god orkidedyrker, men hvis man vil blive bedre, så bliver man nødttil at være åben.

Ofte når jeg selv bliver provokeret er det fordi folk har bare lidt ret i deres pointe (det er store ord fra en som godt kan lide at ha ret), så når jeg kan mærke noget irriterer mig så prøver jeg lige at være ærlig overfor mig selv, inden jeg svarer tilbage.

Så husk vi er her for at dele glæden ved at dyrke orkideer, samt dele erfaring og blive klogere. Dette gøres bedst ved at udvise respekt og rummelighed, ikke kun for den den spørger, men også for den der svarer.

Jeg er som altid åben overfor forslag til hvordan forumet kan blive bedre, men må indrømme at jeg pga personlig omstændigheder ikke har den samme mængde tid som tidligere. Men derfor skal man endelig ikke holde sig tilbage fra at komme med forslag og ønsker.

Mange respektfulde hilsner
Karen, moderator og forumdeltager
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Besvar