Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Råd til ny orkidepotte

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
Johanne
Kontakt:

Råd til ny orkidepotte

Indlæg af Johanne » 7/5/2012 kl. 11:23

Hej Dansk Orkideforum,

Jeg går på glaslinjen ved Danmarks Designskole og har til opgave at fremstille en potte velegnet orkider - Phalaenopsis (den nok mest kendte orkide i DK).

Kan I give mig nogle råd med på vejen mht. størrelsen, farven - evt. gennemskinnelighed? Hvilke betingelser skal en orkidepotte indfri?

Eva Solo fremstiller en sort/hvid orkidepotte, hvor orkiderødderne ved hjælp af en nylonvæge i bunden af potten, kan suge al den væske den behøver. Hvordan virker den 'selvvandende' Eva Solo potte? Hvad kunne gøres bedre?

Jeg håber I med jeres ekspertise kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Johanne

Besvar