Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

orkide-udstilling på Frederiksberg?

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
Brugeravatar
Hanne Ingerslev
Geografisk sted: Charlottenlund

orkide-udstilling på Frederiksberg?

Indlæg af Hanne Ingerslev » 5/8/2012 kl. 11:54

Jeg synes, jeg har set et sted, at der snart kommer en orkide-udstilling på Frederiksberg. Men jeg kan ikke finde noget om det nu? Er der nogen der kan hjælpejavascript:emoticon(':lol:')

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 5/8/2012 kl. 14:50

Det er ikke noget, jeg har hørt om, kunne du forveksle det med Åbent hus-arrangementet i Fredensborg i Orchidégartneriet, 18. og 19. august, begge dage kl.10.00-16.00.

Ellers kan du som regel finde udstillinger mm på Dansk Orchide Klubs hjemmeside, hvor forumet hører ind under.

http://www.orkideer.dk/index.php?id=2

På de respektive lokalklubbers undersider kan du måske læse mere, ikke mindst kan du se mange flere arrangementer, ellers kommer der også mere til de enkelte arrangementer, ved at trykke i overskriften!

Men, det kan da godt være, du har hørt rigtigt, jeg har så ikke hørt om det! :D
Mvh Egon

Brugeravatar
Hanne Ingerslev

Re: orkide-udstilling på Frederiksberg?

Indlæg af Hanne Ingerslev » 5/8/2012 kl. 18:28

Jeg er kommet i tanker om, at det er i Botanisk have. Sjællands Orkideforening i september. Men tak fordi du nævnede det åbne hus. Det vil jeg bestemt besøge

Hanne Ingerslev skrev:Jeg synes, jeg har set et sted, at der snart kommer en orkide-udstilling på Frederiksberg. Men jeg kan ikke finde noget om det nu? Er der nogen der kan hjælpejavascript:emoticon(':lol:')

Brugeravatar
Hanne Ingerslev

Indlæg af Hanne Ingerslev » 25/8/2012 kl. 18:20

Hvor længe har forumet eksisteret???? :lol: :roll: :lol:

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Indlæg af Karen » 7/9/2012 kl. 20:53

Hej, det er efter hånden nogle år. Forundt har haft 2 former. Men sådan omkring 10 år, den gang hed det så noget andet og var et en mands projekt. Kunne måske finde noget frem fra arkiverne, men forumet er lige så gammelt som orkidevinduet,
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Indlæg af Karen » 7/9/2012 kl. 20:54

Hej, det er efter hånden nogle år. Forundt har haft 2 former. Men sådan omkring 10 år, den gang hed det så noget andet og var et en mands projekt. Kunne måske finde noget frem fra arkiverne, men forumet er lige så gammelt som orkidevinduet,
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Brugeravatar
Hanne Ingerslev

Spændende oplysning

Indlæg af Hanne Ingerslev » 8/9/2012 kl. 00:05

Tak for den oplysning. Jeg anede ikke at der fandtes noget, der hed orkidevinduet. Man bliver jo hele tiden klogere. :lol: :lol: :lol:

Besvar