Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

hvordan billeder på ens profill

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
sabine
Geografisk sted: roskilde

hvordan billeder på ens profill

Indlæg af sabine » 28/8/2012 kl. 12:46

hej

håber nogen kan hjælpe

nu har jeg prøvet over flere omgange siden jeg meldte mig ind at sætte billeder på herinde fra min pc,,,, den siger det er tilføjet, men der kommer ikke nogle af dem på,,,, hmmm

på forhånd tak

Brugeravatar
Erna
Geografisk sted: Skibby

Indlæg af Erna » 28/8/2012 kl. 13:21

Hej Sabine
Dit billede er nok for stort, det må højst fylde 128kb.
Du kan sætte op til 3 billeder ind per indlæg.
Med venlig hilsen
Erna

Brugeravatar
Egon K P
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af Egon K P » 28/8/2012 kl. 14:15

Jeg har lige sendt en pb'er til dig i forbindelse med en anden tråd!

Dit profilbillede må ikke være større end 80*80 pixels, og må maks fylde 6 KB. :wink:
Mvh Egon

sabine
Geografisk sted: roskilde

Indlæg af sabine » 28/8/2012 kl. 17:03

hmm takker så forstår jeg bedere min gammel mobil (norkia 667 årgang 2004, nænner ikke at skilde mig af med den,,, he he) har lavet dem i fra 141 kb til 289 kb må se om jeg kan lave dem mindre hmmm

Brugeravatar
Hanne Ingerslev
Geografisk sted: Charlottenlund

hvornår startet

Indlæg af Hanne Ingerslev » 1/9/2012 kl. 22:43

For nogen tid siden spurgte jeg her, hvornår forumet er startet. Jeg fik ikke noget svar, men tror jeg tilfældigt selv snublede over det.
Det har nok været i januar 2005. Da jeg blev nysgerrig for at se, hvad alle de mystiske små vinduer i hovedet herover dækkede, så jeg at tilmeldte brugere startede jan. 2005.
I bunden, som jo også er rigtig interessant, fordi man kan se, hvor mange der er på forum lige nu, kan men se den flotte oplysning, at der den første august 2007 var 113 brugere på. Jeg troede, at det var starten, men det er det så nok ikke.
Hvor er der mange sjove gåder til! Det undrer mig også, at der altid er rigtig mange gæster. De er jo nok interesserede - og hvorfor melder de sig så ikke til? Det er jo kæmpesjovt at være med og ikke spor svært at mlde sig ind.

Sådan kan man tænke sjove tanker en dejlig lørdag aften!!! Hanne :lol: :lol: :lol:

Besvar