Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Flytning af forum

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
angatyr
Geografisk sted: Blistrup
Kontakt:

Flytning af forum

Indlæg af angatyr » 11/3/2013 kl. 01:01

Hej alle,

Jeg har brugt weekenden med at lave forsøg med flytning af forummet til min server. Den backup, jeg har mulighed for at tage fra forummet, er ikke konsistent. Der mangler fx. 11 tabeller i databasen. Der er også tegnsætsproblemer.

Den vigtigste ting, der bliver ramt er de uploadede billeder. Jeg har en backup fra d. 20. februar, som Mads har lavet manuelt - og den indeholder alle data incl. billeder. Jeg kan ikke garantere at billeder uploadet efter denne dato kommer med i flytningen. Det kræver, at Mads laver en ny backup - og han er ekstremt svær at få fat på.

Jeg vil anbefale, at I undlader at uploade billeder indtil forummet er blevet flyttet.

Jeg vil prøve at få fat i Mads. Hvis tingene skal hænge sammen, kræver det, at han tager forummet ned inden han laver backuppen. det vil så være nede indtil jeg har fået flyttet det. Da der er rigtig meget arbejde forbundet med det og jeg også har et andet liv, kan der gå mange dage, før forummet er oppe igen.

Jeg skal gøre mit bedste og håber på jeres forståelse.
Morituri te salutant

henrik

Besvar