Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Hvor er grænsen ?

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
Stargazer

Hvor er grænsen ?

Indlæg af Stargazer » 1/6/2013 kl. 11:42

Hej

Jeg skriver dette indlæg fordi jeg godt kunne tænke mig at få defineret hvor grænsen går mellem "omtale" og reklame.

Jeg vil ikke skyde på nogen, men vender problematikken imod mig selv.

Jeg er jo ikke "neutral" når jeg omtaler de bøger som jeg er begyndt at udgive..... så der kan sagtens argumenteres for at det er reklame.

Men samtidig vil jeg jo også gerne dele med alle andre når der er en ny orkide bog i handlen, eller til at downloade på biblioteket.

Er jeg gået over stregen i de indlæg jeg allerede hár lavet ?

Jeg ved godt at det er en "knivsæg" jeg bevæger mig på, og jeg vil helst ikke genere nogen med indlægene, men bare dele min begejstring.

.....og så selve problemet ... også gerne tjene nogen af de penge hjem som jeg har investeret i at lave bøgerne.

Mvh
Lars

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Re: Hvor er grænsen ?

Indlæg af Karen » 2/6/2013 kl. 01:55

Hej Lars

Enkelte indlæg i passende afdeling af forumet er ok, men max en tråd pr udgivelse og ikke noget med at skubbe emnet op med indlæg uden ekstra information. Og så er det godt hvis din andel fremgår tydeligt. Så i begrænsede mængder er det ok, så længe emnet holder sig indenfor rammerne af det pågældende underforum.

Mvh
Karen
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Besvar