Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Privat beskeder

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
Irmaline
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Privat beskeder

Indlæg af Irmaline » 30/6/2013 kl. 20:22

Jeg kan ikke forstå jeg ikke kan sende privat beskeder .
Når jeg trykker på BP. ved personen som jeg vil sende til står navnet godt nok der men når jeg så har skrevet beskedn og vil sende skriver den at personene ikke er tilmeldt . :(
Er det noget jeg skal ind og tilmelde eller hvad er der galt .
Andre der har været ude for det samme :?:

Brugeravatar
Erna
Geografisk sted: Skibby

Re: Privat beskeder

Indlæg af Erna » 30/6/2013 kl. 23:43

Jeg har lige sendt en pb til dig Irma bare for at se om det måske var et generelt problem som var opstået, men det var ikke noget problem at sende til dig.

Der er en indstilling man kan vælge hvis man ikke ønsker at modtage pb'ere, jeg ved ikke hvilken besked du ville få hvis den bruger du ville sende til har fravalgt at få pb'ere.
Prøv at sende en til mig Irma så kan vi da se om det kan lykkes :lol:
Med venlig hilsen
Erna

Besvar