Boardet er indtil videre lukket for tilgang af nye brugere.

Vi har i det seneste årstid haft problemer med, at rigtig mange fordækte personer opretter falske profiler på boardet og bruger det til spam eller linker til sider med mistænkeligt indhold. Vi bruger rigtig meget tid på at forhindre dette og på at rydde op efter disse personer.

Trafikken på boardet og antallet af nye 'reelle' brugere er faldet drastisk de seneste år og står ikke mål med ovennævnte indsats. Derfor har vi besluttet at lukke for tilgangen af nye brugere mens vi tænker over, hvordan vi løser problemet på en overkommelig måde. Eksisterende brugere kan fortsat logge på og bruge boardet som sædvanligt.

Egon & Henrik

Udnævnelse af Moderator

Skriv her, hvis du har problem med forumet, forslag og kommentarer til hvordan forumet kan blive endnu bedre.
Besvar
admin
Site Admin
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:

Udnævnelse af Moderator

Indlæg af admin » 5/7/2006 kl. 22:12

Jeg er glad for at kunne præsentere Mads som medmoderator. Jeg er sikker på at det vil blive et godt samarbejde.

mvh/ Karen

Brugeravatar
Mads
Moderator
Geografisk sted: Århus C

Indlæg af Mads » 5/7/2006 kl. 22:54

Tak - jeg glæder mig til at være med og håber jeg kan bidrage!

Jette Rybak
Geografisk sted: Ølby

Indlæg af Jette Rybak » 5/7/2006 kl. 23:34

Karen, synes du nu også det er fornuftigt? Mads er jo p.t. den eneste bruger uden hverken katte eller akvarier, så han må betragtes som en minoritet. Det kan selvfølgelig også være, han har glemt at omtale katten (ha-ha).
Spøg til side, hold da op et flot skab!

Karen
Moderator
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Indlæg af Karen » 6/7/2006 kl. 09:06

:lol: betragt det som en slags kvote ordning. Mads, jeg burde havde advaret dig om at en gal kat er løs her.
:D
mvh/ Karen ~ orkidevinduet.dk

Brugeravatar
Mads
Moderator
Geografisk sted: Århus C

Indlæg af Mads » 9/7/2006 kl. 21:07

Jeg har ingen katte :oops: min kone er allergisk :cry:

Jeg har engang haft et akvarium, men jeg endte med at forære fiskene væk, tømme vandet ud og bruge det til orkideer :wink:. Mit nuværende skab kan vel næsten kvalificere som et akvarium - en hel del af udstyret er i hvert tilfælde købt af akvarieforhandlere: osmosesystem, armaturer, reflektorer og lystofrør...

Besvar